بهترین مراکز خرید کوش آداسی (ترکیه)

بهترین مراکز خرید کوش آداسی (ترکیه)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

بهترین مراکز خرید کوش آداسی (ترکیه)

کوش آداسی که جزیره ای بکر در نوار ساحلی منطقه اژه است، یکی از زیباترین شهرهای ترکیه می باشد که افراد خاص همیشه در سفر به ترکیه به آنجا می روند. طبیعت بی نظیر و خیره کننده کوش آداسی شهرت فراوانی را بین مردمان دنیا بدست آورده است. طبیعتاً بعد از گشت و گذار در طبیعت بکر و بی نظیر کوش آداسی، طالب خرید سوغاتی و لوازم شخصی می شوید که در اینجا آژانس آرزوی آسمان آبی به معرفی بهترین مراکز خرید کوش آداسی ترکیه می پردازد.

مرکز خرید اسکالا نووا (Scala Nuova)

یکی از شیک ترین مراکز موجود در کوش آداسی که از جاذبه های گردشگری ترکیه نیز محسوب می شود، مرکز خرید اسکالانووا می باشد که در نزدیکی بندر کوش آداسی قرار گرفته است. این مرکز خرید مدرن انواع لوازم چرمی از جمله کیف، کلاه و ... را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. هنگام خرید می توانی با خیالی آسوده فرزندان دلبندتان را به زمین های بازی و مراکز نگهداری کودک در این مرکز خرید بسپارید و بهترین خریدها را داشته باشید. این مرکز خرید که با مرکز کوش آداسی فاصله پنج دقیقه ای دارد  و نزدیک هتل های جذاب این شهر می باشد، همه روزه از ساعت 10 صبح الی 9 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

PSD-Asemanabiاسکالا-نووا

بازار بزرگ کوش آداسی (Grand Bazaar)

اگر حتی قصد خرید ندارید، همواره می توانید به این بازار جذاب به قصد تماشای آن بروید چرا که یکی از دیدنی های کوش آداسی نیز محسوب می شود. با ورود به این بازار با وجود چهار هزار مغازه حوصله شما سر نخواهد رفت و اوقات خوشی را می توانید در آن سپری کنید. مغازه های این بازار انواع لوازم چون پوشاک، وسایل تزئینی، فرش، صنایع دستی، خوراکی و ... را با منسب ترین قیمت موجود، به فروش می رسانند که البته با چانه زدن تخفیف بیشتری نصیبتان می شود. 

PSD-Asemanabiبازار-بزرگ

مرکز خرید آکدوگان (Akdogan)

اگر به دنبال مرکز خرید مدرن با انواع برندهای معروف جهانی هستید مرکز خرید آکدوگان بهترین گزینه می باشد که از 10 صبح الی 12 شب آماده میزبانی مشتریان است. در این مرکز خرید علاوه بر پوشاک لوازمی چون آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی با برندهای مطرح و قیمتی مقرون به صرفه نیز یافت می شود. در این مرکز خرید سینما نیز وجود دارد که می توانید از تماشای فیلم های به روز آن به همراه خانواده لذت ببرید. برای اینکه خرید راحتی داشته باشید می توانید فرزندان خود را به شهربازی کوچک این مرکز خرید بفرستید که آن ها نیز از این سفر لذت ببرند. به وقت غذا نیز حتماً به فودکورت این مجموعه سر بزنید.

PSD-Asemanabiآکدوگان

مرکز خرید ای وی ام (AVM)

اگر به دنبال مرکز خریدی لاکچری و به روزی هستید به شما مرکز خرید ام وی ام پیشنهاد می شود. هنگام قدم زدن و تماشای این مرکز خرید حس و حال رفتن به مراکز خرید اروپا به شما دست می دهد. مرکز خرید ای وی ام انواع پوشاک با برندها و مارک های معتبر و مطرح جهانی را برای فروش گذاشته است. همواره می توانید از ساعت 10 صبح الی 10 شب برای خرید به این مرکز خرید مراجعه کنید.

PSD-Asemanabiام-وی-ام

اگر به دنبال تور ترکیه با مناسب ترین نرخ هستید با آژانس آرزوی آسمان آبی در تماس باشید.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql