خیابان استقلال استانبول (Istiklal Caddesi)

خیابان استقلال استانبول (Istiklal Caddesi)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

خیابان استقلال استانبول (Istiklal Caddesi)

خیابان استقلال یکی از بی نظیرترین جاذبه های گردشگری استانبول است که توریستان همواره می توانند با قدم زدن در این خیابان باشکوه علاوه بر لذت بردن از زیبایی های این خیابان و خاطره سازی با فرهنگ مردم این شهر بیشتر آشنا شوند. خیابان استقلال استانبول بسیار پر رفت و آمد و معروف می باشد که بناهای تاریخی مهمی را در درون و اطرافش نگه داشته است. برای دانستن تاریخچه خیابان استقلال با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه شوید.

PSD-Asemanabiخیابان-استقلال-2

تاریخچه خیابان استقلال استقلال

این خیابان در زمان عثمانی احداث شد و در سال 1923 میلادی به منظور بزرگداشت پیروزی در نبرد استقلال ترکیه، به نام خیابان استقلال درآمد. در دهه 70 میلادی خیابان استقلال مکان مناسبی جهت زندگی و خرید و تفریح نبود رفته رفته در اوایل دهه 90 میلادی در پی نظارت دقیق مسئولان و برنامه ریزی دقیقشان خیابان با معماری به سبک های نئوکلاسیک، آرت دکو و هنر نو بازسازی شده و با آسفالت کاری منظم وهمچنین ساخت مراکز خرید، هتل، رستوران و کافه های مختلف در آن به یک خیابان پر تردد و جذاب درآمد.

PSD-Asemanabiاستقلال

جاذبه های گردشگری خیابان استقلال

این خیابان تاریخی دیدنی جاذبه های فراوانی را در پی زمان های مختلف در درون خود حفظ کرده که نمونه هایی از این جاذبه ها شامل موزه مادام توسو، کلیسای سنت آنتوان، خیابان فرانسوی، موزه ودات ندیم تور و میدان گالاتاسرای می باشند که گردشگران تور استانبول اغلب برای دیدن آن ها به این شهر سفر می کنند.
تفریح و خرید کردن در این خیابان شلوغ، کار بسیار لذت بخشی است که اکثر توریستان عاشق آن هستند. قدم زدن های طولانی ما را به رستوران های خیابان استقلال جهت تجدید قوا می کشاند.

PSD-Asemanabiخیابان-استقلال-1

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql