مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول (Istinye Park)

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول (Istinye Park)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول (Istinye Park)

ترکیه که یکی از زیباترین کشورهاست در خود شهرهای شگفت انگیزی را پنهان کرده که یکی از آنها شهر استانبول می باشد. هنگامی که با تور استانبول سفر می کنید و پس از تماشای جاذبه های تاریخی و فرهنگی این شهر حتماً خواستار سوغاتی خریدن برای خود و عزیزانتان هستید که در ادامه آژانس آرزوی آسمان آبی شما را با مرکز خرید Istinye Park آشنا می کند.

PSD-Asemanabiمرکزخرید3

معرفی مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک در محله اوستینای قرار دارد یکی از جاذبه های گردشگری استانبول می باشد که دارای بخش های محصور و فضای باز است. فضای باز آن از یک پارک مرکزی سبز تشکیل می شود. طراحی پروژه ساخت این مرکز خرید توسط معمار آمریکایی به نام تام کلی صورت گرفته و دوره طراحی این مجموعه از نظر مفهومی و شماتیک حدود یک سال به طول انجامید. ساخت مرکز خرید نیز مدت 26 ماه به درازا کشید که از زمان طراحی تا ساخت کاملش حدود 3 سال زمان برد. مرکز خرید Istinye Park در سپتامبر 2007 میلادی افتتاح شد که مجموعه ای با 300 فروشگاه را در خود دارد. علاقه مندان به خریدهای تک و همچنین فروشندگانی که معمولاً عمده خریداری می کنند بدون شک مرکز خرید ایستینیه پارک را برای خرید اجناس خود انتخاب می کنند.
مرکز خرید ایستینیه پارک فضای خارجی و داخلی فوق العاده ای دارد که طراحی بی نظیرش آن را از سایر مراکز خرید متمایز می سازد. معماری ساختمان پیرو استانداردهای جهانی با جزئیات دقیق است. این مجموعه با وجود سینما، تئاتر، رستوران ها، سالن بدنسازی و ... ترکیبی از تفریح، ورزش و خرید می باشد که محال است با ورود به این مرکز خرید شما کسل بیرون بیایید.

PSD-Asemanabi2مرکزخرید

جوایز مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک در سال 2008 جایزه سال (توسعه بازار خرید)، در سال 2009 جوایز (بزرگ افتتاح، گسترش، نوسازی و مکسی سیلور) و همچنین (مرکز خرید سال) را از آن خود کرده است و در همان سال 2009 توسط ICSC عنوان (بهترین مرکز خرید اروپا) به این مرکز خرید داده شد. 

PSD-Asemanabiمرکز-خرید9

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql