پنج تا از بهترین رستوران های آنکارا (ترکیه)

پنج تا از بهترین رستوران های آنکارا (ترکیه)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

پنج تا از بهترین رستوران های آنکارا (ترکیه)

شهر زیبای آنکارا، دومین شهر بزرگ ترکیه می باشد که از مکان های تفریحی و دیدنی زیادی بهره مند است. یکی از تفریحات لذت بخشی که در آنکارا می توانید داشته باشید رستوران گردی و چشیدن طعم غذاهای متنوع  و لذیذ می باشد. آنکارا نیز مانند سایر شهرها تنوع زیادی در رستوران ها و نوع بین المللی و سنتی آن ها دارد که در اینجا آژانس آرزوی آسمان آبی به معرفی پنج تا از بهترین رستوران های آنکارا می پردازد.

Asemanabi-گوکسو1

رستوران گوکسو لاکانتاسی آنکارا

رستوران گوکسو لاکانتاسی که یکی از بهترین رستوران های آنکارا می باشد، بیش از پنج سال سابقه دارد و توریستان و گردشگران زیادی را در این 5 سال به خود جذب کرده است. تمامی غذاهایی که در این رستوران طبخ می شود همگی با مواد اولیه طبیعی هستند که از مزرعه بسیار بزرگی که برای مالک رستوران است تهیه می شوند و تست کردن آن ها می تواند تجربه ای بی نظیر باشد.
در رستوران گوکسو لاکانتاسی منوی انواع غذاهای بین المللی و محلی برای مسافران تور آنکارا در دو وعده ناهار و شام ارائه می شود. همچنین غذاهای رستوران شامل کبابی، دریایی و خانگی نیز هستند که همگی از نظر بهداشتی بسیار عالی می باشند. تمیزی رستوران به حدی است که اگر بخواهید از آشپزخانه دیدن کنید فوری اجازه می دهند تا از نظافت و بهداشت مطمئن شوید. این رستوران که جزو گران قیمت ها محسوب می شود، مراسمات عالی از قبیل جشن تولد، نامزدی، جلسات اداری را با بالاترین کیفیت برگزار می کند.

ساعات کاری رستوران گوکسو لاکانتاسی آنکارا

رستوران گوکسو لاکانتاسی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 24 بامداد آماده سرویس دهی به مشتریان می باشد.

آدرس رستوران گوکسو لاکانتاسی آنکارا

محله کیزیلای، خیابان باپیندیر، پلاک 22

Asemanabi-گوکسو

رستوران تریلی آنکارا

اگر پس از دیدن جاذبه های گردشگری آنکارا به دنبال یکی از محبوب ترین رستوران های این شهر هستید به شما رستوران تریلی پیشنهاد می شود که غذاهایی لذیذ با طعمی فوق العاده دارد. این رستوران که در سال 2002 میلادی تاسیس شده،  دارای یک فضای داخلی و یک فضای بیرونی می باشد که می توانید میز خود را در هر جا که راحت تر هستید انتخاب کنید و با خیالی آسوده غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید.
در رستوران تریلی غذاهای دریایی، ترکی و مدیترانه ای برای ذائقه های مختلف طبخ می شود. مواد اولیه این رستوران همگی طبیعی، تازه و با بهترین کیفیت ممکن می باشند. رستوران مجهز به یک سالن شیک VIP می باشد که می توانید در آن از دیدن تلویزیون و کار کردن با اینترنت پر سرعت رایگان نهایت لذت را ببرید. قیمت های این رستوران نسبت به کیفیت بالایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ساعات کاری رستوران تریلی آنکارا

رستوران تریلی همه روزه از ساعت 13 ظهر الی 3 بامداد در دو وعده ناهار و شام خدمت رسانی می کند.

آدرس رستوران تریلی آنکارا

منطقه قاضی عثمان پاشا آنکارا، محله کاظم اوزلپ، خیابان کولیلی، پلاک 32 

Asemanabi-تریلی

رستوران کوییک چاینا آنکارا

رستوران کوییک چاینا که یک رستوران معروف می باشد، جزو رستوران های زنجیره ای در آنکارا است که شعب زیادی در این شهر باشکوه دارد. این رستوران با 20 سال سابقه، جزو با سابقه ترین رستوران های آنکارا محسوب می شود که بسیار محبوب بین گردشگران نیز می باشد. جالب است بدانید نرخ غذاهای رستوران کوییک چاینا کاملاً اقتصادی و متوسط است.
در این رستوران انوع غذاهای بین المللی و آسیای شرقی چون چینی، ژاپنی و ...  را می توانید سفارش داده و نوش جان کنید و همچنین اگر می خواهید در هتل یا منزل غذایتان را میل کنید می توانید از خدمات بیرون بر این رستوران استفاده کنید. 

آدرس رستوران کوییک چاینا آنکارا

یکی از شعب رستوران کوییک چاینا: محله ینی آنکارا، خیابان اومیتکوی، پلاک 1 

Asemanabi-کوییک

رستوران تاواجی ریسپت اوستا آنکارا

رستوران تاواجی ریسپت اوستا یکی از بی نظیرترین رستوران های آنکارا است که همیشه با عطر و بوی غذاهایی که ارائه می دهد هوش از سر مشتریان می برد. در این رستوران صمیمی و با شکوه شما می توانید انواع و اقسام غذاهای خاورمیانه را سفارش دهید. علاوه بر غذاهای خاورمیانه غذاهای سنتی و عربی نیز برای علاقه مندان طبخ می شود. به نسبت کیفیت عالی غذاها، قیمت ها بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشند.

آدرس رستوران تاواجی ریسپت اوستا آنکارا

آنکارا، خیابان دیکمن وادیسی هوسدر گیریشی، پلاک 5 

Asemanabi-تاواجی

رستوران گونایدین کباب آنکارا

ساختمان این رستوران جذاب در ابتدا قصابی بود که با ارائه بهترین و با کیفیت ترین گوشت ها به محبوبیت و معروفیت زیادی دست یافت که بعدها تصمیم گرفت کار خود را توسعه داده و قصابی را تبدیل به یک رستوران مجلل کند.  رستوران گونایدین کباب هم در استانبول و هم در آنکارا شعبه دارد که بهترین کباب ترکی ها را تنها می توانید در این رستوران نوش جان کنید. 

آدرس رستوران گونایدین کباب آنکارا

منطقه قاضی عثمان پاشا، خیابان عطار

Asemanabi-گونایدین

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql