خانه خون آشام استانبول | Vampires House

خانه خون آشام استانبول | Vampires House

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

خانه خون آشام استانبول | Vampires House

استانبول یکی از شهرهای بزرگ ترکیه است که سالیانه تعداد زیادی از مسافران تور ترکیه را جهت تفریح، گردش و بازدید از جاذبه ها، پذیرا می باشد. جالب است بدانید که این شهر باستانی باشکوه علاوه بر جاذبه هایی چون مساجد و معابد معروف، کاخ ها و عمارات، پارک های آبی، موزه ها و ... برای افراد شجاع و سالم تفریح های مهیج نیز تدارک دیده است. اگر می خواهید بدانید بهترین بازی خانه خون آشام دنیا کجاست؟ آژانس آرزوی آسمان آبی در ادامه توضیحاتی در زمینه خانه خون آشام استانبول که بهترین سرگرمی را برای شما به ارمغان می آورد، به شما عزیزان ارائه می دهد.

Asemanabi-بازی-خون-آشام3

معرفی خانه خون آشام استانبول 

افراد شجاعی که خواستار هیجان زیاد می باشند، همواره به دنبال مهیج ترین تفریحات می گردند که به شما در این مورد پیشنهاد می شود که با سفر به سمت ترکیه حتماً به مقصد خانه بازی خون آشام واقع در استانبول بروید. بازی خانه خون آشام یکی از مفرح ترین و لذت بخش ترین بازی هاییست که در طول عمر خود تجربه خواهید کرد که در نزدیکی میدان تکسیم نیز می باشد. این خانه برای ترسوها و بی دل و جرأت ها و البته کسانی که ناراحتی قلبی دارند، اصلا مناسب نمی باشد.
فضایی که برای این خانه تدارک دیده اند و همچنین معماری آن بسیار خلاقانه و شگفت انگیز می باشد. بازی این مجموعه بدین شرح است که شما را از زمان حال خود به زمان خون آشام ها می برند که در آن انواع موجودات ترسناک و تاریک با کلی هیجان سر راهتان قرار می گیرند. طراحی و دکوراسیون این خانه بازی تماماً با خون آشام همخونی دارد و تمامی لوازم از بدو ورودتان ترسناک و متفاوت است. جذابیت این بازی به این است که شما را آنقدر محو واقعیت خیالی خود می کند که در طول بازی حس واقعی بودن به شما دست می دهد و مدام شما شاهد تپش های شدید قلبتان خواهید بود که وجودتان را به وجد می آورد. در هر قسمت و اتاق این مجموعه لوازم و هیجان جدیدی را به چشم می بینید که از جمله آن ها می توان به پیانو، آهنربا و ... اشاره کرد که شما با رد کردن تمامی مراحل و چیدن جواب معماها کنار هم باید راه خروج را پیدا کنید. باید بدانید که همه اتاق ها در تاریکی محض و تنها با نورپردازی قرمز به همراه صدای خوفناک به سر می برد. مطمئن باشید با خروج از این بازی خاطره بسیار لذت بخش و خوبی را همراه با عکس های یادگاریتان به ثبت می رسانید گویی در ژانر ترسناک فیلم هالیوودی نقش کوتاهی داشته اید.

Asemanabi-بازی-خون-آشام1

شرایط ورودی خانه خون آشام استانبول

خانه خون آشام که جزو جاذبه های گردشگری استانبول هست، شرایطی برای ورود به شرح زیر دارد.

قبل از ورود باید بلیت را رزرو کنید.
باید گروهی به خانه بازی مراجعه کنید.
از سلامت جسمی خود اطمینان حاصل کنید. (ورود افراد مبتلا به صرع، بیماری های قلبی و کلاوستروا فوبیا ممنوع)
ورود افراد زیر 16 سال ممنوع می باشد.
به وسایل بازی آسیب نرسانید.
در صورت کمک خواستن اطلاع دهید زیرا دوربین ها تصاویر شما را هر لحظه ثبت می کنند.

Asemanabi-بازی-خون-آشام4

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql