معرفی هتل های برتر آنتالیا (ترکیه)

معرفی هتل های برتر آنتالیا (ترکیه)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

معرفی هتل های برتر آنتالیا (ترکیه)

شهر ساحلی آنتالیا دارای آب و هوای مدیترانه ای و دلچسب است که به ندرت در آن شاهد بارش برف هستیم و یکی از بهترین فصل ها برای سفر به این شهر خارق العاده فصل بهار می باشد. از جاذبه های گردشگری آنتالیا می توان به سواحل، موزه ها، مساجد، مراکز خرید و ... اشاره کرد. قبل از سفر بهتر است برای اقامت مناسب ترین هتل را انتخاب کنید که در ادامه آژانس آرزوی آسمان آبی به شما این امکان را می دهد.

Asemanabi--هتل-کرون

با توجه به اینکه آنتالیا طرفداران زیادی بین گردشگرانی که با تور ترکیه سفر می کنند دارد، هتل های لوکس و مجلل در این چند ساله اخیر به هتل های دیگر این شهر افزوده شده است. هتل های برتر آنتالیا معمولاً در مناطق لارا و کالچی تقسیم شده اند. 

هتل کرون پلازا | Crowne Plaza Antalya

هتل کرون پلازا واقع در ساحل کونیا آلتی می باشد که از نظر امکانات و تجهیزات جزو محبوب ترین هتل های آنتالیا است. این هتل مجلل مجهز به اسپا، خدمات بهداشتی، زمین بازی، سالن بدنسازی، سونا، نگهداری کودک، سالن زیبایی، استخرهای سرباز و سرپوشیده، اینترنت بی سیم پرسرعت رایگان، 194 اتاق و سوئیت های باشکوه و ... می باشد.
کارکنانی که در این هتل مشغول به کار هستند با مناسب ترین برخورد و مسلط به زبان های مختلفی چون آلمانی، فرانسه، عربی، روسی و انگلیسی می باشند که در هر ساعت از شبانه روز با رویی گشاده آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.
هتل کرون پلازا دارای سه رستوران بزرگ و بی نظیر با انواع منوهای بین المللی و ترکی و همچنین بوفه صبحانه با بهترین سرویس دهی و امکان سرو غذا در سوئیت یا تراس می باشد. باید بدانید که در این هتل ورود هرگونه حیوان خانگی ممنوع است.
از جاذبه های نزدیک به این هتل پنج ستاره می توان به فرهنگسرای آتاتورک، نمایشگاه اکسپو و ... اشاره کرد.

Asemanabi--هتل-کرون1

هتل آکرا باروت | Akra Barut

هتل آکرا باروت در سال 2019 میلادی توانسته جزو بهترین هتل های آنتالیا شود. این هتل که واقع در ساحل دریای مدیترانه می باشد منظره ای رو به دریا دارد که حس دلنشینی را به مسافران می بخشد. برای افرادی که به وقت گذرانی در مرکز شهر و ساحل مدیترانه علاقه دارند این هتل با فاصله 3 کیلومتری از آن انتخابی مناسب می باشد. هتل آکرا دارای 417 اتاق و سوئیت می باشد که همگی با مجهزترین امکانات هستند.
از امکاناتی که در این هتل پنج ستاره موجود است می توان از تراس رو به دریا، استخر رو باز، سالن اسپا، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن یوگا و بدنسازی با حرفه ای ترین مربی ها، جکوزی، سونا، محوطه تنیس، مزکز زیبایی، سرویس خواب شیک و ... نام برد. کارکنان هتل نیز به چندین زبان زنده دنیا مسلط هستند که از جمله آن ها می توان به روسی، فرانسه، ترکی، آلمانی و انگلیسی اشاره کرد. 
رستوران های موجود در هتل آکرا باروت انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای را که از مواد سالم و ارگانیک تهیه شده اند را برای مشتریان سرو می کنند. قابل ذکر است که هتل آکرا باروت در 15 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است. 

Asemanabi--هتل-آکرا1

هتل رامادا پلازا | Ramada Plaza

هتل رامادا پلازا با پنج ستاره، در 700 متری کالیچی و نوار ساحلی آنتالیا قرار دارد. این هتل مجلل نیز دارای امکاناتی نظیر سالن اسپا، استخر روباز، ماساژ، اینترنت پرسرعت رایگان، سونا و ... می باشد و ورود انواع حیوانات خانگی در آن ممنوع است. تمامی 240 اتاق این هتل به صورت شبانه روزی توسط کارکان خوش برخورد سرویس دهی می شوند.
هتل از سه رستوران با منوهای متعدد و متنوع ایتالیایی، دریایی و ... بهره گرفته است که در سه وعده صبحانه، ناهارو شام خدمت رسانی می کنند. از امکانات دیگر هتل می توان به حمام گرم و جکوزی، اتاق بازی، انواع سرگرمی، نگهداری کودک، خشکشویی، سالن کنفرانس، سالن زیبایی، خدمات معلولین و ... اشاره کرد.
جاذبه های گردشگری که در نزدیکی هتل رامادا پلازا قرار دارند از جمله موزه آنتالیا، مناره شکسته، نمایشگاه اکسپو و ... می باشند. فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز در 10 کیلومتری این هتل می باشد.

Asemanabi--هتل-رامادا

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql