پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی یا همان پارک آبی وادی وحشت در شهر زیبا و مدرن دبی قرار دارد که یکی از بزرگ ترین و مهیج ترین پارک های آبی جهان نیز محسوب می شود که گردشگران زیادی برای رسیدن به این مکان پر هیجان با تور دبی سفر خود را آغاز می کنند. در ادامه مطلب آژانس آرزوی آسمان آبی نیز اطلاعات گسترده ای از این پارک آبی معروف دبی در اختیارتان خواهد گذاشت.

Asemanabi-وادی-وحشت-دبی5

معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی | Wild Wadi Waterpark

دبی با میانگین هوای 40 درجه سانتی گراد در روز، شهری تقریباً گرم و خشک به حساب می آید. بدین منظور اغلب توریستانی که به این شهر مدرن پا می گذارند در بین تفریحات همیشه به دنبال پارک آبی می روند. می خواهید بدانید معروف ترین پارک آبی و جاذبه گردشگری دبی کدام است؟  پارک آبی وادی وحشت مابین ساحل جمیرا و برج العرب می باشد که بر اساس افسانه کهن سندباد طراحی و دیزاین شده است و از جمله امکاناتی که برای این پارک آبی در نظر گرفته اند 23 نوع ورزش آبی مختلف است که همگی در مساحت 5 هکتاری پارک آبی وایلد وادی جای گرفته اند. باید بدانید که تمامی امکانات رفاهی و تفریحی موجود بر اساس استانداردهای جهانی می باشد. از بازی های پر طرفدار این پارک آبی پیشرفته می توان به هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری اشاره کرد. هنگامی که بر این سرسره ها سوار شدین با سرعت 80 کیلومتر در ساعت به حرکت درآمده و با حس بی وزنی به درون آب غوطه ور خواهید شد.
در نزدیکی این پارک آبی شگفت انگیز، هتل باشکوهی جهت اقامت مسافران و گردشگران تور امارات که صرفاً مشغول به انجام ورزش های آبی هستند، در نظر گرفته شده است. اغلب خانواده ها برای کسب شادی و هیجان زیاد به صورت جمعی به این پارک آبی مراجعه می کنند. طراحی لوازم به روز و امکانات این پارک بسیار هنرمندانه و برای تمامی سنین جذاب می باشد. جالب است بدانید بعد از آمریکای شمالی، پارک آبی وایلد وادی دبی، بزرگ ترین سرسره آبی را داشت که به منظور احداث دو سرسره جدید برداشته شد.
در این پارک آبی سه رستوران، دو مغازه و دو اسنک فروشی مشغول به کار هستند که افراد برای استراحت از آب به آن جا مراجعه می کنند. و در آخر گفتنیست که جایزه بهترین پارک آبی جهان نیز به پارک آبی وایلد وادی تعلق گرفت. 

Asemanabi-وادی-وحشت-دبی3

امکانات پارک آبی وایلد وادی دبی

استخر موج گرم
استخر موج سرد
سرسره های آبی
ماشین های موج
آبشار 18 متری
هشت سرسره آبی انفجاری
موج سواری و ...

Asemanabi-وادی-وحشت-دبی6

Asemanabi-وادی-وحشت-دبی1

Asemanabi-وادی-وحشت-دبی2

Asemanabi-وادی-وحشت-دبی4

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql