معرفی سیتی سنتر دبی

معرفی سیتی سنتر دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 22 تیر ، 1399

معرفی سیتی سنتر دبی

دبی شهری مدرن و پیشرفته است که سالیانه گردشگران زیادی را جهت خریدهای به روز و شیک، جذب خود می کند. یکی از مراکز خرید دبی که جاذبه گردشگری دبی نیز محسوب می شود، سیتی سنتر دیره، واقع در اسکله است و آژانس آرزوی آسمان آبی در این مطلب از امکانات و خدمات این مرکز خرید باشکوه اطلاعاتی دراختیارتان قرار می دهد.

Asemanabi-سیتی-سنتر2

سیتی سنتر دبی | City Centre Deira

مرکز خرید دیره دبی که که جزو قدیمی ترین مراکز خرید دبی هست، در سال 1995 میلادی تاسیس شد و سه طبقه در وسعتی 120 هزار متر مربعی دارد. سیتی سنتر دبی یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین مرکز خریدهای دبی می باشد که در آن 370 فروشگاه بزرگ جای گرفته است. علاوه بر خرید لوازم لاکچری و لوکس می توانید از یازده سالن سینما، سالن بولینگ، 50 رستوران و کافی شاپ، شهربازی و زمین بازی کودک، هایپر مارکت در طبقه اول و ... نیز استفاده کنید. جالب است بدانید سینماهای چند بعدی که برای این مرکز خرید در نظر گرفته اند ظرفیتی 3 هزار نفره دارد.
کسانی که به دنبال برندهای معروف دنیا و بین المللی هستند که محصولاتی خاص را به عرضه نمایش بگذارند حتماً از مرکز خرید دیره دبی دیدن کنند. البته برای کسانی که خواهان خریدهای مقرون به صرفه و با کیفیت هستند نیز انواع فروشگاه در این مرکز خرید موجود است. اگر در فصل های حراج با تور دبی سفر کنید می توانید اجناس را با بهترین قیمت خریداری کنید.
برای رفاه حال مشتریان در مرکز خرید دیره، پارکینگ مجهزی با ظرفیت 3600 اتومبیل قرار دارد و همچنین این مرکز خرید دارای هتلی پنج ستاره نیز می باشد که دارای 318 اتاق و 112 آپارتمان است. در هایپر مارکت مرکز خرید دیره شما می توانید از 80 هزار نوع کالا و خوراکی بین المللی دیدن کنید و برای خرید انتخابی گسترده دارید.

Asemanabi-سیتی-سنتر1

انواع فروشگاه در سیتی سنتر دیره

در مرکز خرید سیتی سنتر دیره انواع فروشگاه های پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، پوشاک کودک،فروشگاه پارچه و منسوجات، فروشگاه جواهرات و ساعت، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه کیف و کفش، کتاب فروشی، لوازم ورزشی، فروشگاه اسباب بازی، فروشگاه صنایع دستی، فروشگاه کیک و شیرینی، فروشگاه لوازم الکترونیکی، فروشگاه لوازم خانه، هایپر مارکت و ... به خوبی به مشتریان و گردشگران خدمات رسانی می کنند.
انواع رستوران با برندهای معروف چون ک.اف.سی، مک دونالد، تگزاس، چاینا تایمز، نیویورک فرایز، فودکورت های فست فود و .... نیز با تنوع لذیذ غذایی مشتریان را به خود جذب می کنند.

ساعات کاری مرکز خرید دیره

شما می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح الی 10 شب از امکانات و فروشگاه های این مرکز خرید استفاده کنید. روزهای جمعه نیز می توانید از ساعت 2 بعد از ظهر از این مجموعه دیدن فرمایید. 

Asemanabi-سیتی-سنتر3

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql