آشنایی با مراکز درمانی در کوالالامپور

آشنایی با مراکز درمانی در کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 مهر ، 1397

آشنایی با مراکز درمانی در کوالالامپور


قبل از اینکه تور مالزی را برای سفر انتخاب کنید توصیه می شود اطلاعاتی درباره مسافرت به این کشور را بدانید. در این مطلب آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد تا برخی از کارهای پیش از سفر به مالزی شما را آشنا کند. 

هنگامی که برای سفر تور کوالالامپور را خریداری می کنید و آماده سفر می شوید حتما بیمه مسافرتی را بگیرید. پیشنهاد می شود که داروها را بسته بندی کنید و در جعبه های خود قرار دهید و یا اگر از داروهای خاصی استفاده می کنید حتماً گواهی مصرف دارو با مهر و امضاء و تاریخ دکتر خود را به همراه داشته باشید و همچنین اگر ناراحتی قلبی دارید نوار قلب که به تازگی گرفته اید را نیز با خود داشته باشید. 

بد نیست بدانید شماره های اورژانس در کشور مالزی 112 یا 999 می باشد پس هر موقع که احتیاج به دریافت مراقبت های فوری و پزشکی دارید فقط یکی از این شماره ها را بگیرید.

یکی دیگر از اطلاعاتی که پیشنهاد می شود بدانید وضعیت مراکز درمانی در شهر کوالالامپور می باشد. بیمارستان و مرکزهای درمانی زیادی در شهر کوالالامپور وجود دارد که در همه آنها استانداردهای جهانی سلامت رعایت می شود. مسافران تور مالزی می توانند از داروخانه های کوالالامپور، داروهای بدون نسخه و نسخه دار مورد نیاز خود را تهیه کنند. 

آشنایی با مراکز درمانی در کوالالامپور

در شهر کوالالامپور افراد می توانند مراکز درمانی و دندان پزشکی را در مرکز خرید های بزرگ و معروف به راحتی پیدا کنند و تقریباً قیمت یک مشاوره خصوصی آن ۵۰ رینگیت مالزی می باشد. در قسمت شمالی شهر کوالالامپور بیمارستان عمومی و مرکزی واقع شده است. مراکز درمانی فراوانی در این شهر وجود دارد که به عنوان مثال می توان به مرکز خدماتی برج دوقلو، فروشگاه دارویی کین فت، بیمارستان تونگ شین، کلینیک مدی‌کر اشاره کرد. 

آشنایی با مراکز درمانی در کوالالامپور

 توجه داشته باشید که در مالزی ویروس زیکا شیوع دارد که بیماری های عفونی از این ویروس برای زنان باردار خطرناک است تا حدی که می تواند بر روی کودک نیز اثر داشته باشد. البته لازم به ذکر است که پیدا کردن و تهیه وسایل و موارد بهداشتی برای خانم های باردار در کوالالامپور راحت می باشد. شدت گرما و رطوبت و آنتی بیوتیک به صورت همزمان باعث ایجاد عفونت و قارچ بدن می شود باید حواستان باشد از کرم های ضدقارچ و یا قرص های کلوتریمازول (Clotrimazole) استفاده نمایید. 

آشنایی با مراکز درمانی در کوالالامپور

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql