پارک میراث باستانی شهر کَلگِری در کانادا

پارک میراث باستانی شهر کَلگِری در کانادا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 شهریور ، 1397

پارک میراث باستانی شهر کَلگِری در کانادا

Heritage Park Calgary , Canada

در قسمت جنوبی استان آلبرتای واقه در کشور کانادا شهری به نام کَلگِری وجود دارد که در منطقه کوهپابه و دشت های قسمت غربی واقع شده است و در مسافت هشتاد کیلومتری شرق رشته کوهه ای راکی قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این شهر همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

کَلگِری ، شهری است که به دلیل انرژی و نفت ، یکی از مهمترین قطبهای اقتصادی در کشور کانادا به حساب می آید. کوههایی که در این شهر وجود دارند به اندازه ای بلند و ارتفاع دارند ، زمانی که از داخل هواپیما مشاهده می کنید فکر می کنید که نمی توانید عبور کنید. ولی همین کوه ها باعث شده جاذبه های کلگری بسیار خاص و عجیب باشد و همچنین سبب شده که شهر کَلگِری دارای کوه ها و پارک های ملی شود که برای اسکی، کوه نوردی و لذت بردن از منظره بسیار مناسب هستند.

پارک میراث باستانی در حقیقت یک دهکده شاده می باشد که در زمان شکوه منطقه احداث شده است. در این جاذبه های کلگری می توان تعدادی ساختمان هایی که بازسازی شده اند را تماشا کنید که در چهار دوره تاریخی مختلف بنا شده اند و جمله قلعه ساخته شده در سال 1860 میلادی در راستای تجارت خز تا میدان شهر که در دهه 1930 میلادی ساخته شده است. یک موتور بخار قدیمی حمل و نقل را در پارک فراهم می کند، و موزه کوچه بنزین، تجربه ای تعاملی با وسایل نقلیه قدیمی است. این روستا در نزدیکی آب انبار گلنمور قرار دارد که در میان علاقه مندان به ماهی گیری، قایقرانی و علاقه مندان به پارو زدن شهرت دارد.

پارک-میراث-باستانی-کانادا-کلگری

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql