بزرگنمایی خبر تاریخ گذشته برای آسمان امن ایران

بزرگنمایی خبر تاریخ گذشته برای آسمان امن ایران

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 بهمن ، 1398

بزرگنمایی خبر تاریخ گذشته برای آسمان امن ایران

طی مصاحبه با رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در بیانیه ای که توسط اداره هوانوردی فدرال آمریکا منتشر شد مبنی بر عدم عبور هواپیماها بر فراز آسمان ایران،گفتند :
نوتامی که توسط خبرگزاری های خارجی به انتشار گذاشته شد مربوط به سال 2017 می باشد که  سازمان هواپیمایی کشور آمریکا در ارتباط با تمدید آن اطلاعیه منتشر نکرده است.
ایشان با خطاب به رسانه ها، تاکید کردند موضوع را جدی نگیرند زیرا که تعامل حداكثری بين دو بخش لشكری و كشوری در خصوص با عبور ايمن پروازهای هواپيما كشورهاي متعاهد از آسمان ايران غيرقابل انكار می باشد.
جعفرزاده افزود: برای انتخاب مسیر پروازی بر فراز آسمان هر کشوری مستلزم چند فاکتور از جمله در نظر گرفتن کاهش آلایندگی زیست محیطی جهت مصرف سوخت کمتر می باشد و صلاح اقتصادی با امن بودن مسیر پروازی و همچنین با سرویس دهی مناسب که موجلب جلب رضایت پرواز های عبوری می باشد که تمامی این خصوصیات را ایران دارا است.
وی تصريح كرد: رسانه های غربی با بزرگنمایی و نا امن جلوه دادن این موضوع، خدشه ای به باوراستفاده کنندگان پروازهای عبوری از فضای ایران وارد نمی شود و رسانه های خارجی التهاب آفرینی نکنند و رسانه های داخلی این موضوع را جدی نگیرند.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql