نمایشگاه گردشگری ترکیه در کشور هند

نمایشگاه گردشگری ترکیه در کشور هند

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 مهر ، 1397

نمایشگاه گردشگری ترکیه در کشور هند

هیئت فرهنگ و گردشگری ترکیه، یک نمایشگاه گردشگری در شش شهر کشور هندوستان به منظور ارائه خدمات گردشگری و معرفی ترکیه به عنوان یک مقصد تفریحی از تاریخ 8 اکتبر برگزار خواهد کرد، دینیز ارسس، مشاور اداره فرهنگ و گردشگری ترکیه در هند گفت: هند یک بازار بسیار مهم است و ما از توان بالقوه آن در زمینه ورود گرشگرانشان به ترکیه آگاهی داریم، هند و ترکیه از روابط گرمی برخوردار می باشند و آنها رابطه تاریخی نزدیک و ارتباطات فرهنگی قوی دارند و ما با برگزاری این نمایشگاه در شش شهر انتظار تعامل بیشتر را خواهیم داشت.
وی افزود: در سال 2017 ترکیه میزبان بیش از 32 میلیون گردشگر بین المللی بود که از این تعداد 32 هزار نفرشان از کشور هند وارد ترکیه شدند که در این سال از ژانویه تا ژانویه تعداد گردشگران 25 درصد افزایش یافته که این بدان معنی میباشد که ما تا پایان سال 2018 میزبان 40 میلیون گردشگر خواهیم بود، اکنون که ما به ارقام تعداد گرداشگران هندی در سال 2017 نگاه میکنیم شاهد افزایش 95 درصدی از این کشور هستیم که انتظار میرود تا  پایان سال جاری تعداد گردشگران هندی به 2 میلیون نفر افزایش پیدا کند.

ترکیه از لحاظ گردشگری، فرهنگ و تجارت بسیار ممتاز است و ضرورت دارد که محدوده تعامل میان دو کشور در سطح دوم قرار گیرد هند یکی از مهمترین جاذبه گردشگری ترکیه است. گردشگران هندی، تور ارزان ترکیه را مقصد تفریحی توریستی و مراسم عروسی خود انتخاب میکنند، که به طور پیوسته در حال افزایش است.
در جشنواره تبلیغاتی شش شهر، شرکت های هواپیمایی ترکیه، هتل های لوکس، نمایندگان مقامات مهم ترکیه حضور به عمل خواهند رساند و بینش هایی در ارتباط با فروش و ارائه خدمات به گردشگران این کشور خواهند داشت.
این مراسم در شش شهر (دهلی، احمدآباد، کلکته، چنای، بنگالورو و بمبئی) برگزار خواهد شد.
👈  8 اکتبر در دهلی
👈  9 اکتبر در احمدآباد
👈  10 اکتبر در کلکته
👈  11 اکتبر در چنای
👈  12 اکتبر در بنگالورو
👈  13 اکتبر در بمبئی

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
علی رضا 20 مهر ، 1398

سلام. ممنونم بابت خبری که در مورد گردشگری هند منتشر کردید. این خبر در بررسی های من برای برنامه ریزی یک سفر برای تور هند خیلی کمک کرد و نظرمثبتم برای انتخاب تورهند محکم تر شد.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql