افتتاح اولین هتل حلال در ژاپن

افتتاح اولین هتل حلال در ژاپن

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 دی ، 1397

افتتاح اولین هتل حلال در ژاپن

جدیداً در سواحل کاواگوچی کشور ژاپن که نزدیک به کوه فوجی می باشد یک هتل احداث شده است که به شکل ویژه ای برای افراد مسلمان طراحی شده است. مدیرهای هتل Syariah Hotel Fujisan  بر این باورند که با افتتاح این هتل، گردشگران مسلمان بیشتری از اقصا نقاط دنیا به این منطقه سفر کنند. برای آشنایی بیشتر همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

با بهتر شدن اوضاع اقتصادی خیلی از کشورهای مسلمان مخصوصاً ناحیه جنوب شرق آسیا، گردشگران مسلمان بیشتری به مناطق مختلف جهان سفر می کنند. در حقیقت واژه سفر اخیراً در سبد مصرفی مردم این کشورها جای خود پیدا کرده است. به همین دلیل، دولت ژاپن جدیداً تصمیم دارد تا ارائه خدمات حلال را به منظور گسترش سفر مسلمانان به این کشور، افزایش دهد. بدین منظور، در نزدیکی کوه معروف فوجی در کشور ژاپن، با هدف افزایش تعداد گردشگران مسلمان به این کشور، هتلی مخصوص مسلمانان ساخته شده است که تمامی خدمات و غذاهایش حلال هستند.

با وجود اینکه این روزها موسسات زیادی در کشورهای مختلف خود را دوستدار مسلمانان (Muslim Friendly) و ارائه دهنده خدمات حلال معرفی می کنند، اما در واقعیت، سرمایه گذاری و آموزش کارکنان بدین منظور کاری دشوار و گاهی غیر عملی به نظر می رسد. با این وجود به نظر می رسد که کشور ژاپن اولین هتل تماما حلال خود به نام  Syariah Hotel Fujisan را در کناره دریاچه کاواگاچی افتتاح کرده است. مقامات ژاپن امید دارند که با افتتاح اولین هتل حلال در ژاپن روز به روز به تعداد گردشگران مسلمان ورودی به این کشور اضافه شود.


نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql