افزایش پروازهای هواپیمایی قطر به ایران

افزایش پروازهای هواپیمایی قطر به ایران

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 دی ، 1397

افزایش پروازهای هواپیمایی قطر به ایران

در حالیکه طی تحریم های جدید آمریکا علیه ایران برخی از شرکت های هواپیمایی اروپایی پروازهایشان به ایران را به حالت تعلیق در آورده اند، شرکت هواپیمایی قطر اعلام کرده که از سال جدید میلادی پرواز های خود به ایران را افزایش می دهد. در ادامه مطلب با آژانس آرزوی آسمان آبی در ارتباط باشید.

شرکت هواپیمایی قطر اعلام کرد که از تاریخ چهارم فوریه 2019 (15 بهمن 1397) پروازهای مستقیم این شرکت به اصفهان در روزهای دوشنبه و جمعه آغاز و تعداد پروازهای این شرکت به تهران و شیراز از دوم ژانویه 2019 افزایش می یابد. این شرکت قصد دارد تا با ایجاد خط دوحه-اصفهان چهار مقصد تهران، شیراز، مشهد و اصفهان را پوشش خواهد داد. هواپیمایی که برای پرواز دوحه-اصفهان در نظر گرفته شده ایرباس 320 با ظرفیت 12 صندلی درجه یک و 132 صندلی معمولی می باشد. 'اکبر البکر' مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی قطر ایرویزگفت: با توجه به بینظیر بودن اصفهان از نظر قدمت و داشتن بازارهای سنتی ما خوشحال هستیم که این شهر را چهارمین دروازه ورود به ایران از طریق هواپیمایی قطر معرفی کنیم.

این اقدام هواپیمایی قطر در حالی صورت می گیرد که تابستان گذشته، شرکت هایی هواپیمایی از جمله بریتیش ایرویز، هواپیمایی هلند و ایرفرانس پروازهای خود به ایران را به مدت نامعلومی لغو کردند.

قطر از سال 2017 که کشورهای عربستان و بحرین و امارات به بهانه حمایت دوحه از تروریسم کلیه روابط سیاسی و اقتصادی خود با این کشور را قطع کردند، روابط خود با ایران را تقویت کرده است. راه اندازی پروازهای خطوط هوایی قطر به مقاصد تهران، مشهد و شیراز به ترتیب به سال های 2004 ، 2006 و 2011 میلادی بر می گردد.

پروازهای هواپیمایی قطر به مقصد شیراز در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و شامل 7 پرواز می باشد. همچنین دو پرواز در روزهای چهارشنبه و جمعه به مقصد تهران به برنامه های این شرکت نیز اضافه خواهد شد. مدیر اجرایی هواپیمایی قطر اعلام کرده که با وجود تحریم های آمریکا فعالیت های این شرکت با ایران همچنان ادامه خواهد داشت و این شرکت با پروازهای جدید در مجموع 20 پرواز هفتگی به تهران خواهد داشت.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql