شروع فعالیت هواپیمایی فلای پرشیا با مرکزیت شیراز

شروع فعالیت هواپیمایی فلای پرشیا با مرکزیت شیراز

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 دی ، 1397

شروع فعالیت هواپیمایی فلای پرشیا با مرکزیت شیراز

در میان خبرهایی حاکی از توقف فعالیت برخی از شرکت های هواپیمایی با ایران، بسیار خوب است که بشنویم با حمایت های استانداری فارس، شرکت هواپیمایی (فلای پرشیا) با اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشور قرار است که در دی ماه سال جاری و با مرکزیت شهر شیراز فعالیت خود را آغاز کند. در ادامه مطلب با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی باشید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

با شروع فعالیت هواپیمایی فلای پرشیا و افزایش پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین المللی شیراز، این شهر می تواند چهره جدیدی از رونق صنعت تجارت و بازرگانی و همچنین گردشگری را به خود ببیند. روزانه پروازهای مختلفی از فرودگاه های لار و لامرد که در کنار فرودگاه بین المللی شیراز قرار دارند به مقاصد دبی، کویت و مسقط انجام می گیرد که هواپیمایی فلای پرشیا می تواند با شروع به کار خود از برخی از این پروازهای منطقه ای بهره مند شود. از آنجایی که شیراز از شهرهای توریستی محبوب نزد گردشگران خارجی می باشد و یکی از راه های اصلی توسعه صنعت گردشگری توسعه و رونق صنعت حمل و نقل هوایی است، پیش بینی می شود که با افتتاح و شروع بکار شرکت هواپیمایی فلای پرشیا، افزایش چشم گیری از گردشگران و بازدید کنندگان از سراسر دنیا به شهر تاریخی شیراز را داشته باشیم.

استاندار فارس امیدوار است که فاز اول ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه شیراز با 6 تونل هوایی نهایتا تا پایان امسال و حداکثر تا اوایل سال بعد به بهره برداری برسد و از لحاظ وسعت و امکانات به جایگاه مطلوبی برسد.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql