ساخت بلندترین هتل جهان در دبی

ساخت بلندترین هتل جهان در دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 بهمن ، 1398

ساخت بلندترین هتل جهان در دبی

بلندترین هتل جهان در دبی | Build the world's tallest hotel in Dubai 

دبی که یکی از شهرهای گردشگری پرطرفدار نزد گردشگران سراسر دنیا است، نام خود را بارها و بارها در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسانده است. این شهر مدرن که تاریخ چندانی ندارد توانسته با ساخت مجموعه های توریستی و مراکز خرید لوکس یکی از توریستی ترین شهرهای آسیا شود. یکی دیگر از رکوردهای ثبت شده به نام دبی، ساخت بلندترین هتل جهان با ارتفاع 365 متر و 75 طبقه است که نام این شهر را اخیرا برای چندمین بار بر سر زبان ها انداخته است. در ادامه مطلب با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با هم گشتی در این هتل های دبی بزنیم.

ساخت-بلندترین-هتل-جهان-در-دبی

بلندترین هتل جهان با نام Gevora که ارتفاعی 365 متری دارد با 528 اتاق میزبان مسافران و گردشگرانی است که در تور دبی خود به دنبال اقامتی متفاوت هستند. این هتل 4 ستاره اتاق هایی 46 متری، سوئیت های لوکس یک خوابه 62 متری و دوخوابه 85 متری دارد. هتل گوورا به گونه ای طراحی شده تا همه نیازهای میهمانان خود را در طول اقامتشان رفع کند. استخر با چشم اندازی فوق العاده، کافی شاپ با غذاهای بینظیر، مرکز کسب و کار و یک آشپزخانه 24 ساعته از نمونه این امکانات می باشند.

ساخت-بلندترین-هتل-دبی

البته پیش از ساخت این هتل نیز باز هم رکورد بلندترین هتل جهان مربوط به دبی و هتل Marguis با ارتفاع 355 متر و 72 طبقه بود. سازندگان این هتل در مصاحبه با خبرگزاری ها گفته اند که قصد دارند تا در آسمان دبی از میهمانان خود پذیرایی کنند.همه ساله هزاران گردشگر از به دبی سفر می کنند و بازدید از این ساختمان ها یکی از بهترین برنامه گشت شهری در تور دبی شده است. 

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql