تور ویتنام نوروز 1403

تور ویتنام نوروز 1403

تور ویتنام نوروز 1403

تعطیلات عید نوروز 1403 با تور ویتنام 

تعطیلات نوروزی زمانی می تواند دلپذیر باشد که صرف سفر به یک مقصد گردشگری باشد. مقاصد گردشگری بسیاری در سرتاسر دنیا وجود دارد که در هنگام تعطیلات نوروزی، از آب و هوای بسیار مطلوبی برخوردار است. جمهوری سوسیالیستی ویتنام که با نام رایج ویتنام مشهور است، کشوری ست در جنوب شرقی آسیا که پایتخت آن شهر هانوی است. این کشور در قسمت شرقی شبه جزیره هند و چین و در منطقه جنوب شرقی آسیا قرار دارد. ویتنام مسیر مناسب و یکی از پیشنهادهای خوب آژانس آرزوی آسمان آبی برای تعطیلات بهار 1403 است. ویتنام از سه منطقه شمالی، منطقه مرتفع مرکزی و دلتای روز مکونگ تشکیل شده است. این مسیر از جمله مسیرهای توریستی و پرگردشگری است که از جاذبه های گردشگری فراوانی برخوردار است. 

بهترین قیمت تور ویتنام ویژه تعطیلات نوروز 1403

همانطور که گفته شد تعطیلات نوروز زمان بسیار مناسبی برای سفر و تجدید قوا است. همین دلیل می تواند یکی از دلایل افزایش قیمت هزینه های مختلف باشد. در سفر به ویتنام در تعطیلات نوروز 1403 سعی کنید شهرهای پرتوریست و با جاذبه های گردشگری فراوان را انتخاب کنید. هزینه سفر به ویتنام با توجه به مدت زمان اقامت، هتل انتخابی و کیفیت آن و نیز خدماتی که ارائه داده می شود متفاوت است. بهترین کاری که می توانید در حق خود انجام دهید این است که با یک برنامه ریزی درست بتوانید بهترین تعطیلات نوروزی را برای خود رقم بزنید. اگر به دنبال پکیج های ویژه نوروزی که متشکل از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در ویتنام هستید و قصد سفری ارزان به ویتنام را دارید با ما همراه باشید. به راستی که سفر به ویتنام نوروز 1403 می تواند سفری خاطره انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد.

آب و هوای ویتنام در تعطیلات نوروز 1403

ویتنام کشوری با جنگل ها و تپه های سواحل گرم شناخته می شود اما آب و هوای ویتنام در قسمت های مختلف متفاوت است. ویتنام شمالی دارای چهار فصل است. آب و هوای این کشور دوبار در طول سال، باران های موسمی دارد اما به دلیل اینکه دارای ارتفاع از سطح دریاست، تفاوت های زیادی در آب و هوای این کشور ایجاد می شود. در کل ویتنام دارای سه بخش متفاوت است. بخش شمالی کمی خنک تر از قسمت های دیگر است. و در برخی ماه های سال به 10 الی 15 درجه کاهش دما می رسد. اما معروفترین مقصد گردشگری در بهار 1403 می تواند بخش جنوبی ویتنام محسوب شود که دارای آب و هوای گرمی است و تمام طول سال برای سفر بسیار مناسب است. فصل بهار مناسب ترین زمان برای سفر به بخش میانی ویتنام است. آب و هوای مطلوب ویتنام در بهار از جمله دلایل سفر به این مسیر پرگردشگر زیبا است.

جاذبه های گردشگری ویتنام

مکان های گردشگری ویتنام زیبا، رنگارنگ و متفاوت است و همه ساله میلیونها گردشگر را به سمت خود جذب می نماید. مکان های توریستی ویتنام بسیار زیبا و متنوع است. 
از جمله بهترین جاذبه های گردشگری که مسافران تور ویتنام بهار 1403 می توانند از آن دیدن نمایند می توان به آبشار پانگور شهر دا لات ویتنام، هوی آن ویتنام، خلیج ها لانگ ویتنام، هانوی ویتنام اشاره کرد.




6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql