تور استانبول نوروز 1403

تور استانبول نوروز 1403

تور استانبول نوروز 1403

تور استانبول نوروز 1403

استانبول قطب اقتصاد و گردشگری ترکیه است به همین دلیل همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان برای بازدید از بنا های تاریخی و خرید از مراکز خرید استانبول به عروس شهرهای آسیای صغیر سفر می کنند. بهترین زمان سفر به این شهر زیبا و جذاب تعطیلات نوروز با تورهای نوروزی می باشد و شما می توانید یک سفر فراموش نشدنی را در این شهر زیبا تجربه کنید. آب و هوای استانبول در این فصل کاملا بهاری بوده و بهترین زمان برای خرید و خوردن غذا های ترکی می باشد

بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول در تعطیلات نوروز

همان طور که گفته شد استانبول در فصل بهار بسیار زیبا است و به خاطر شرایط آب و هوای دلپزیر استانبول در فصل بهار و طبیعت خیره کنند این شهر در این فصل جاذبه گردشگری آن هم دو چندان می شود از قایق سواری و لذت قدم زدن در سواحل آرام تنگه بسفر گرفته تا بازدید از بنا های تاریخی و خرید کردن در مدرن ترین مراکز خرید استانبول که تمامی برند های جهان را در خود جای داده است. از بهترین مراکز خرید استانبول می توان به اکمرکز استانبول (Akmerkez Shopping Mall)، پالادیوم استانبول (Palladium Mall Istanbul) و زورلو استانبول (Zorlu Center Istanbul) اشاره کرد که می تواند ساعت ها در آن به گشت و خرید بپردازید. به پیشنهاد جهانگرد های حرفه ای اگر می خواهید با فرهنگ کشوری آشنا شوید باید غذا های محلی آن کشور را امتحان کنید خوشبختانه ترکیه دارای فرهنگ غذایی غنی است، از غذا های بی نظیر و منحصر به فرد ترکیه می توان به دونر کباب ( the Döner Kebab)، نان ترکی طعم دار شده (Turkish Pide)، لهمجون (Lahmacun)، کوفته ماردین ( Mardin Köfte) و مانتی (Manti) که در رستوران های معروف شهر همانند رستوران بیتی استانبول (Beyti Istanbul Restaurant)، رستوران چانگا استانبول (Changa Restaurant Istanbul) و رستوران میکلا استانبول (Mikla Restaurant Istanbul) پخت و به فروش میرسد اشاره کرد.

آب و هوای استانبول در عید نوروز 1403

استانبول در فصل بهار بهترین آب و هوا را دارد، و بازار برگزاری تور استانبول در این فصل بسیار داغ است سواحل آرام و طبیعت سرسبز، باران های بهاری همه و همه دست به دست هم دادن تا استانبول به یکی از بهترین شهرهای تفریحی برای ایرانیان، در نوروز 1403 تبدیل شود.

قیمت تور استانبول در نوروز 1403

قیمت و هزینه سفر به استانبول در نوروز 1403 معمولا مناسب بوده و بر اساس نوع ایرلاین و هتل تغییر می گردد. در تعطیلات نوروز 1403 ایرلاین های بسیاری مانند قشم ایر، ماهان، اطلس و... به استانبول پرواز می کنند که باعث ارزان شده تور استانبول نوروز 1403 و تور لحظه آخری استانبول نوروز 1403 شده است. قیمت هتل های استانبول در نوروز هم مناسب بوده و خدمات مناسب، با قیمت های مناسب به مسافران نوروزی استانبول ارایه می کنند.

رزرو هتل های استانبول برای تعطیلات نوروز 1403

استانبول به علت داشتن مسافر و گردشگر بسیار از سراسر جهان دارای هتل های لوکس، پنج ستاره و چهار ستاره بسیاری است که گردشگران بر اساس میزان بوجه و در این هتل ها اقامت دارند از هتل های معروف استانبول در نوروز 1403می توان به هتل های میدان تکسیم استانبول، هتل ناز سیتی استانبول (Naz City Hotel Istanbul)، هتل پارک بای کلوور استانبول (Park By Clover Hotel Istanbul)، هتل هالیدی این شیشلی استانبول (Holiday Inn Sisli Hotel Istanbul) و هتل آل سیزنز استانبول (All Seasons Hotel Istanbul) اشاره کرد. که دارای انواع امکانات نظیر رستوران، کافی شاپ، اجاره اتومبیل، مرکز تجاری، اتاق بدون سیگار، سالن همایش، اتاق بدون صدا و از امکانات ورزشی هتل ها می توان به باشگاه بدنسازی، استخر سرباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی اشاره کرد که اقامت آرام را برای مسافران نوروزی استانبول رقم می زند.


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql