تور آنتالیا نوروز 1403

تور آنتالیا نوروز 1403

تور های نوروزی آنتالیا نوروز 1403

تور آنتالیا نوروز 1403

تعطیلات عید نوروز 1403 با تور آنتالیا

تعطیلات نوروز یکی از بهترین تعطیلاتی است که در کل سال وجود دارد. این تعطیلات می تواند برای سفر به یک مقصد گردشگری خاص مورد استفاده قرار گیرد. سفر به یک مقصد گردشگری زیبا و بازدید از جاذبه های توریستی آن مسیر زیبا می تواند خاطرات بسیاری را برای شما به ارمغان آورد. سفر به شهر تفریحی آنتالیا با بنادری مملو از قایق و کشتی های تفریحی فراوان، سواحلی به همراه هتل های بزرگ یک مسیر گردشگری جذاب محسوب می شود. آنتالیا دروازه ای به سمت جنوب قسمت مدیترانه ای ترکیه است که به دلیل داشتن آب های آبی رنگ به ساحل فیروزه ای شناخته شده است. این مسیر سالانه در فصل های مختلف گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید. از آنجایی که تعطیلات نوروز به نسبت دیگر تعطیلات بسیار خوشایندتر است و بسیاری از ایرانیان سعی بر این دارند تا زمان سفر خود را برای عید نوروز برنامه ریزی کنند پس آنتالیا می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. تعطیلات عید نوروز با تورهای نوروز 1403 آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی از جمله خاص ترین تجربه های زندگی شما خواهد بود. هدیه آژانس آسمان ابی به مسافران علاقمند به بازدید از آنتالیا، خدمات ویژه سال نو در تور آنتالیا می باشد

بهترین قیمت تور آنتالیا نوروز 1403

هزینه سفر به آنتالیا بسیار مقرون به صرفه است. سفر به آنتالیا در نوروز 1403 با ایرلاین های مختلف انجام می شودهتل های آنتالیا از خدمات خوبی برخوردار است و همگی قیمت های مناسبی را به مسافرین پیشنهاد می دهد. قیمت تور آنتالیا نوروز 1403 با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین، خدمات ارائه شده در هتل و تعداد شب آن متفاوت است. بهتر است برای سفر به آنتالیا تعطیلات بهار 1403 از چند ماه قبل برنامه ریزی کنید.

آب و هوای آنتالیا در تعطیلات نوروز 1403

آنتالیا در تمام فصول سال میزبان توریست های بسیاری از سرتاسر دنیا است. آنتالیا در اکثر ماه های سال آفتابی است و دارای آب و هوای گرم و معتدل است و همین موضوع برای مسافران بسیار لذت بخش است. آنتالیا از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار است. از اواسط فروردین ماه تا آبان ماه می توانید از دهکده های آبی آنتالیا استفاده کنید و در استخر هتل های آنتالیا شنا کنید. آنتالیا به دلیل قرار گرفتن در سواحل جنوبی کشور ترکیه، بین آب های گرم دریای مدیترانه و کوهستان توروس از وزش بادهایی که در نواحی شمالی می وزند در امان استتور آنتالیا نوروز 1403 یکی از بهترین تجربه های سفر شما خواهد بود.

جاذبه های گردشگری آنتالیا

شهر آنتالیا دارای جاذبه های توریستی و تفریحی بسیار زیادی برای تمامی مسافران و توریست ها است. اگر به بازدید از آثار تاریخی و باستانی علاقه مند باشید آنتالیا دارای تعداد زیادی اماکن تاریخی و موزه های تاریخی مانند موزه باستان شناسی آنتالیا می باشد.


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql