تور شنزن

تور شنزن

تور شنزن

تور شنزن چین

 شنژن شهری در استان گوانگدونگ در چین است. این شهر جز مناطق ویژه اقتصادی چین می باشد. شنزن یکی از کلان شهرهای شگفت انگیز و پر رونق با 20 میلیون جمعیت تبدیل شده است. شنژن در لیست شهرهای خلاق یونسکو قرار دارد و در لیست 10 شهر برتر برای بازدید در سال 2019 انتخاب شد. این شهر با طبیعت زیبا، کوه های زیبا، معماری خیره کننده، رستوارن و کافه های بی نظیر و... به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ساحلی کشور چین شناخته شده است. شهر شنزن امروزه مقصد بسیاری از گردشگران می باشد و سالانه توریست های زیادی با تور شنزن به این شهر سفر می کنند.

تور لحظه آخری شنزن (آنی و ارزان قیمت)

تور لحظه آخری تور شنزن یکی از پرطرفدار ترین تورهای مسافرتی گردشگران به شمار می رود. آژانس مسافرتی آسمان آبی با ارائه تورهای ارزان قیمت تور شنزن، شما را در این سفر همراهی می کند. با توجه به آب و هوای خوب و معتدل آن انتخاب های شما برای لذت بردن از جاذبه های بی همتا، می تواند از بین تور شنزن لحظه آخری و یا تور شنزن متفاوت باشد، حتی برخی زمستان و فصل سرما را برای سفر  انتخاب می کنند، به هر حال اگر قصد سفر کردن به این کشور زیبا و خوش آب و هوا را دارید، بد نیست قبل از سفر کردن از آب و هوای آن با خبر شوید.

💲 قیمت تور شنزن (پکیج تور شنزن = رزرو هتل + رزرو بلیط هواپیما)

قیمت تفریحات در تور شنزن با توجه به سلیقه و اینکه در چه رده سنی هستید متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت پکیج ها، تورها و بلیط هواپیما می توانید با مشاوران ما در آژانس مسافرتی آسمان آبی تماس حاصل فرمایید. قیمت تور شنزن با توجه به نوع پرواز، نوع هتل انتخابی و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. 

تورهای شنزن ویژه زمستان 

مردم بسیاری در سرتاسر دنیا برای فصول مختلف سفر می کنند ولی افراد بسیاری که فکر نمی کنند که زمستان هم فصل مناسب و خوش آب و هوایی برای سفر می باشد و کشورهایی زیادی هستند که فصل مسافرت در آن ها، زمستان است و سفر خوبی را می توانید در این کشورها تجربه کنید. زمستان در اقصی نقاط جهان دارای آب و هوای متفاوتی می باشد. شما برای سفر، باید آب و هوای مقصد خود را چک کنید تا بتوانید چمدان خود را به خوبی بسته بندی کنید. آسمان آبی با ارائه بهترین تور شنزن ویژه زمستان، میزبان شما مسافران گرامی می باشد و شما می توانید یک سفر شگفت انگیز را با ما تجربه کنید. 

🎅تور شنزن ویژه تعطیلات نوروز 1403

فصل بهار به دلیل شرایط آب و هوایی حاکم، یکی از بهترین فصل ها برای سفر به شمار می رود. جدا از وضعیت آب و هوایی، تعطیلات بسیار عالی عید نوروز نیز دیگر دلیلی است که مردم ایران این ایام را برای سفرهای خود انتخاب می کنند. مردم بسیاری در روز های عید تعطیلاتی دارند که در طول سال نمی توانند داشته باشند، به همین دلیل بهترین زمانی است که می توانند برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند. رفت و آمدها، دید و بازدیدهای سال نو برای بسیاری از مردم دیگر قابل تحمل نیست و بسیاری از مردم برای رهایی از این شرایط و رفت و آمدها برنامه سفر خود را برای عید نوروز می گذارند. تورهای نوروزی به دلیل تقاضای بالا چند سالی است که شهرت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده است و خیلی از افراد از ماه ها قبل برای عید خود تورهای مورد علاقه شان را رزرو می کنند. به خاطر وجود بازار عرضه و تقاضا، قبل از عید نوروز، قیمت ها افزایش نسبتاً زیادی پیدا می کند. بنابراین چنانچه می خواهید تورهای خارجی را برای ایام سال نو رزرو نمایید، بهتر است از 3 الی 4 ماه قبل از عید اینکار را انجام دهید تا متحمل هزینه گزافی نباشید. تور شنزن نوروز1403 زمان بسیار مناسبی است که شما می توانید از جذاب ترین کشورهای دنیا دیدن نمایید. مکان های تفریحی و دیدنی و تاریخی را در تعطیلات سال نو تجربه نمایید. فرهنگ مردم را نیز می توانید ببینید و با آن بیشتر آشنا شوید. آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی مجری مستقیم تور شنزن ویژه تعطیلات عید نوروز 1403، آماده ارائه بهترین خدمات و امکانات به مسافران خود می باشد.

سفری شگفت انگیز در فصل زمستان با تور شنزن زمستان 1403

آماده ی سفر در بهترین فصل سال هستید؟! چیزی تا آغاز فصل زمستان نمانده است. این فصل یکی از زیباترین فصل های سال می باشد. فصل زمستان یک تجربه متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. با وجود هوای دل انگیز، طبیعت زیبا و چشم انداز های بی نظیر می تواند بهترین انتخاب برای سفر و گشت و گذار باشد. اصلا فصل زمستان، فصل سفر است و نباید این فرصت بی نظیر را از دست بدهید. انتخاب های زیادی برای سفر های زمستانی خود دارید. می توانید سفر خود را در دی ماه آغاز کنید یا بگذارید برای ماه زیبای بهمن و یک سفر با آب هوا و طبیعت بهشت گونه تجربه کنید. یکی از نکاتی که باید به خاطر داشته باشید هوای دم دمی زمستان می باشد که گاهی بی نهایت سرد و بارانی و گاهی گرم با آفتابی سوزان، به همین دلیل بهتر است که چمدان خود را با دقت ببندید و قبل از سفر آب هوای کشور و شهری که می خواهید به آن سفر کنید را بررسی نمایید. آژانس آرزوی آسمان آبی با ارائه بهترین تور شنزن زمستان 1402 و ارزان ترین تور شنزن زمستان 1402 در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. همچنین تیم ما پیکج های ویژه ای برای زمستان در نظر دارد و شما می توانید سفر بی نظیر و هیجان انگیزی را برای خود با تور شنزن زمستان 1402 رقم بزنید.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql