تور ترکیبی هند نوروز 1403

تور ترکیبی هند نوروز 1403

تور های نوروزی ترکیبی هند نوروز 1403

تور ترکیبی هند نوروز 1403


تور دهلی آگرا جیپور- Delhi Agra Jaipur Tour

هند یکی از بهترین مقصدهای گردشگری در دنیاست که یکی از پرجمعیت ترین کشورهای آسیایی محسوب می شود. هندوستان بین سواحل فوق العاده زیبای اقیانوس هند و کوه های پوشیده شده از برف هیمالیا واقع شده است. سفر به شهرهای هند و یا تور دهلی آگرا جیپور می تواند یکی از بهترین تجربیات سفرهای شما در زندگی باشد، چرا که در شهرهای هند می توانید مردم با فرهنگ و آداب و رسوم بسیار متفاوت را از نزدیک مشاهده نمایید و این موضوع می تواند شاخصه بسیار جالبی برای یک کشور باشد. در هند بیشتر از 32 اثر ثبت شده در سازمان جهانی یونسکو داریم که مسافران بسیار زیادی را به سمت خود می کشاند، به همین جهت به هیچ وجه در سفر به دهلی آگرا جیپور احساس بی حوصلگی نمی کنید چرا که به قدری مکان دیدنی، مکان تاریخی و مراکز تفریحی دارد که نمی توانید تمام آنها را در یک سفر مشاهده نمایید و قطعاً زمان کم خواهید آورد.
یکی از مهمترین دغدغه های آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی مجری مستقیم و برگزار کننده تور هند، تور دهلی آگرا جیپور و تور لحظه آخری و ارزان قیمت هند، انتخاب بهترین شرکت های هواپیمایی و ساعت پروازی مناسب برای رفاه حال مسافران عزیزش می باشد. زیرا برخی از پروازها و ساعت های پروازی به نحوی است که به عنوان مثال 12 به فرودگاه هند می رسند و مسافران ساعت 1 نیمه شب به هتل خواهند رسید، بنابراین هزینه یک روز کامل برای آنان محاسبه می شود که کاملاً به ضرر آنها می باشد.
از مهمترین نکاتی که باید درباره خرید تور لحظه آخری دهلی آگرا جیپور بدانید این است که کلیه ورودی ها به عهده مسافران می باشد، ممنوعیت خروج از کشور به عهده خود مسافر است، مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای هند عبارتند از: اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار- 2قطعه عکس 5*5- مشخصات فردی کامل- کپی شناسنامه صفحه اول و دوم.
سفر با آژانس آسمان آبی این امکان را به شما می دهد که تنها انتخاب نمایید که کدام پرواز و کدام هتل را می خواهید، بعد از آن خیالتان دیگر از بابت رزرو پرواز، رزرو هتل، ترانسفر و ویزا و همچنین برخی گشت های شهری راحت باشد. با وجود اطلاعات کامل و جامعی که امروزه درباره همه چیز در اینترنت وجود دارد، اما برخی از مسافران برای انتخاب و اطلاعات مورد نیازشان دچار سردرگمی می شوند، از این رو همکاران ما در آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند با پیشنهادهای فوق العاده و عالی و اطلاعات جامع و کاملی که به مسافران درباره تور دهلی آگرا جیپور نوروز 1403 می دهند، سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی را برای آنان رقم بزنند.

تور دهلی آگرا جیپور ویژه نوروز 1403

در سرتاسر دنیا، مردم بسیاری برای فصول مختلف سفر می کنند اما افراد بسیاری نمیدانند تابستان هم فصل مناسب و خوش آب و هوایی برای سفر می باشد ، اگر چه کشورهایی بسیاری هستند که میتوانند در لیست سفر در فصل تابستان قرار بگیرند و سفر خوبی را می توانید در این کشورها تجربه کنید. ولی تابستان در اقصی نقاط جهان دارای آب و هوای متفاوتی می باشد. شما برای سفر، باید آب و هوای مقصد خود را چک کنید تا بتوانید چمدان خود را به خوبی بسته بندی کنید. آسمان آبی با ارائه بهترین تور نوروز دهلی آگرا جیپور، میزبان شما مسافران گرامی می باشد و شما می توانید یک سفر شگفت انگیز را با ما تجربه کنید.

سفری شگفت انگیز در فصل تابستان با تور دهلی آگرا جیپور نوروز 1403

چمدان هایتان ببندید برای سفر به کشور شگفتی ها، در فصلی که حال و هوای این کشور قصه ای دگر دارد، تابستان و فراغتی تام با هوای دل انگیز و طبیعت بسیار زیبا، قطعاً سفری متفاوت را برایتان رقم خواهد زد،از چشم انداز هایی بی نظیر تا آشنایی با مردم و قوم های مختلف نقطه نقطه ای  کشور پهناور تجربه جدیدی خواهد بود، از خیلی وقت ها است که تابستان را فصلی برای سفر می شناسند، از تیر با وجود هوای گرم و خاطره انگیز، مرداد و هوای خوشش گرفته تا شهریور که اصلا برایتان تعریف نکنم از هوای دل انگیز و منحصر به فردش می باشد که تابستان را برای سفر هند جذاب می کند، فصلی سبز در کشور هندوستان، اگرچه اغلب مردم، کشور هند را از لحاظ آب و هوایی کشوری گرمسیر تلقی میکنند، اما قطعاً اینگونه نمی باشد ، با توجه به وسعت هندوستان و پهناوری این کشور شما با سفر به هر نقطه می توانید شاهد آب و هوای متنوع در هر ناحیه باشید که شگفت زده خواهید شد, علاوه بر آب  و هوای متنوع شاید قابل باور نباشد ولی در فصل تابستان کشور هند هر ساله شاهد بارش باران می باشد که به بطور میانگین سطح این بارش ها از1 متر تا 1.5 متر بوده است، حتماً بهتر است قبل از بستن چمدان ها به شهری که قصد سفر به آن را خواهید داشت، وضیعت آب و هوایی آن منطقه را بررسی کنید تا با دقت بیشتری چمدان هایتان را ببندید، آژانس آرزوی آسمان آبی با ارائه بهترین تور دهلی آگرا جیپور نوروز 1403 و ارزان ترین تور دهلی آگرا جیپور تیر ماه 1403 در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. همچنین تیم ما پیکج های ویژه ای برای مرداد ماه در نظر دارد و شما می توانید سفر بی نظیر و هیجان انگیزی را برای خود با تور دهلی آگرا جیپور تیر 1403 رقم بزنید.


💵
قیمت تور دهلی آگرا جیپور در نوروز 1403

هزینه تور دهلی آگرا جیپور نسبت به مبدأ پرواز به مقصد هند کاملاً متفاوت می باشد مثال اگر شما از شیراز به هند سفر کنید هزینه بلیط شما نسبت به اینکه از مشهد سفر کنید متفاوت است، همچنین در زمان های مختلف سال قیمت ها بر اساس نرخ هتل ها و پرواز قابل تغییر است، چرا که در فصلی همچون تابستان که نرخ سفر ها بالا می باشد هتل ها هم در این وقت از سال قیمت های خود را نسبت به فصل تغییر خواهند داد، نا گفته نماند کلاس پروازی بسته به نوع هواپیما و ایرلاین نیز نسبت به کاهش و افزایش قیمت های تور بی تاثیر نمی باشند.

🕐 بهترین زمان برای سفر به دهلی آگرا جیپور

از انجایی که دهلی آگرا جیپور در تمامی سال نسبتاً گرم و شرجی می باشند، اندکی سخت است برای انتخاب زمان مناسب برای سفر به هندوستان، همانطور گفته شد هندوستان کشوری پهناور است که آب و هوای آن در مناطق مختلف متفاوت می باشد، آب و هوایی استوایی که برای اغلب خانواده هایی که دارای فرزند می باشد، فرصت مناسبی است تا در نوروز به این کشور پهناور و زیبا سفر کنند.

🍴خورد و خوراک در دهلی آگرا جیپور

هر منطه از کشور هند فرهنگ و آداب غذایی خود را دارا می باشد، همانگونه که می دانید غذا های هند در همه جای دنیا شهرت خاصی دارند، تجربه سفر بدون چشیدن طمع خوش و لذیذ غذاهای منطقه هیچگاه کامل نخواهد شد،از بهترین غذا های هندی می توانیم به چیکن تندوری به زبان محلی این غذا به معنای مرغ تند می باشد که در تنورهای هیزمی پخته و آماده می شوند اگر چه این غذا مختص و مناطق شمالی هند می باشد اما در هر کدام از شهر های دهلی آگرا جیپور می توانید به اصیل ترین شکل ممکن این غذا را بیابید و مزه فوق العاده آن را امتحان کنید یا روگان گوشت که به همین شکل به زبان محلی بیان می شود و به معنی بره  قرمز است، همراه با خامه و ادویه های که طعم این غذا شما را وادار به ستایش می کند و این تنها  آری غذاهای هند یکی عجایب های این کشور است که پیشنهاد ما تجربه و چشیدن این غذا در کشور بسیار زیبای هند به شما می باشد.

🗽جاذبه های گردشگری دهلی آگرا جیپور

سه شهر زیبای دهلی آگرا جیپور که بسیار مورد بازدید و تو جه توریست های خارجی قرار می گیرد از جمله شهر هایی هستند که به دلیل قدمت و طبیعت بسیار زیبا اماکن بسیاری برای بازدید و ثبت یک سفر دلنشین برای مخاطبان می گردد از جمله مکان های پر بازدید شهر دهلی دروازه هند، راشتراپاتی بهاوان، قلعه سرخ، بیجای ماندال، مسجد جامعه و.. اشاره کرد و اینها تنها چند مورد از اماکن تاریخی شهر دهلی بود، اما آگرا که میتوان به بینای مشهور تاج محل اشاره کرد و یا قلعه آگرا که اقامت گاهی اصلی پادشاه مغول بوده و از آنجا می توانید نگاهی شگرف به بنای زیبای تاج محل بی اندازید اگر چه میان این دو بنا مسافت بسیاری نیست اما شهرت این بنا به گوش جهانیان رسیده است و یا می توانید به مقبره اکبر سر بزنید بزرگترین امپراطور تاریخ هند که بازدید از آن خالی از لطف نیست، حتما از حکاکی های روی دیوار این مقبره شگفت زده خواهید شد، اما جیپور، حتما به کاخ شهر بروید، قبل از ورود به کاخ سفری خواهید داشت به قرن 19 میلادی، معماری به سبک‌های راجپوت، اروپایی، مغول، اگر چه این قصر همچنان مورد استفاده خاندان سلطنتی قرار می گیرد اما هر ساله این بنا مورد بازدید میلیون ها گردشگر خارجی می گیرد، میتوانید به شهر صورتی هاوا محل، بنایی که در تابستان به گونه ای طراحی شده که هوای کاخ را به صورت مرموز تهویه می کند و هوای کاخ را خنک نگاه می دارد، آری اینها تنها چند نمونه کوچک از دیدنی های این شهر بزرگ بودند.



6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql