تور بانکوک نوروز 1403

تور بانکوک نوروز 1403

تور بانکوک نوروز 1403

تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند است. بانکوک، به معنی شهر فرشته‌هاست و لابد تنها از فرشته‌ها برمی‌آید که این همه جذابیت مدرن را در کنار شگفتی‌های سنتی یک سرزمین قراردهند. بانکوک به دلیل داشتن معبدهایش، مجموعه کاخ پادشاهی، مراکز خرید بزرگ و رستوران های فراوان، دربین گردشگران شهرت یافته است. بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین معبد بانکوک، در نزدیکی کاخ پادشاهی قرار دارد اما مقدس‌ترین بودای تایلند، بودای زمردین است که در همین کاخ پادشاهی قرار دارد و از سنگ یشم ساخته شده و داستان پرفراز و نشیبی را در طول سالیان دراز گذرانده تا به بانکوک رسیده ست. در 80 کیلومتری جنوب‌ غربی بانکوک، بازاری وجود دارد که روی آب کانال شهر ساخته شده ست و زنان محلی، میوه و سبزیجات خود را در قایق‌های کوچک می‌فروشند.
آژانس آسمان آبی تور بانکوک ویژه نوروز را با بهترین خدمات برای مسافران عزیز در نظر گرفته است.

🎅تور بانکوک ویژه تعطیلات نوروز 1403

فصل بهار به دلیل شرایط آب و هوایی حاکم، یکی از بهترین فصل ها برای سفر به شمار می رود. جدا از وضعیت آب و هوایی، تعطیلات بسیار عالی عید نوروز نیز دیگر دلیلی است که مردم ایران این ایام را برای سفرهای خود انتخاب می کنند. مردم بسیاری در روز های عید تعطیلاتی دارند که در طول سال نمی توانند داشته باشند، به همین دلیل بهترین زمانی است که می توانند برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند. رفت و آمدها، دید و بازدیدهای سال نو برای بسیاری از مردم دیگر قابل تحمل نیست و بسیاری از مردم برای رهایی از این شرایط و رفت و آمدها برنامه سفر خود را برای عید نوروز می گذارند. تورهای نوروزی به دلیل تقاضای بالا چند سالی است که شهرت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده است و خیلی از افراد از ماه ها قبل برای عید خود تورهای مورد علاقه شان را رزرو می کنند. به خاطر وجود بازار عرضه و تقاضا، قبل از عید نوروز، قیمت ها افزایش نسبتاً زیادی پیدا می کند. بنابراین چنانچه می خواهید تورهای خارجی را برای ایام سال نو رزرو نمایید، بهتر است از 3 الی 4 ماه قبل از عید اینکار را انجام دهید تا متحمل هزینه گزافی نباشید. تور بانکوک نوروز1403 زمان بسیار مناسبی است که شما می توانید از جذاب ترین کشورهای دنیا دیدن نمایید. مکان های تفریحی و دیدنی و تاریخی را در تعطیلات سال نو تجربه نمایید. فرهنگ مردم را نیز می توانید ببینید و با آن بیشتر آشنا شوید. آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی مجری مستقیم تور بانکوک ویژه تعطیلات عید نوروز 1403، آماده ارائه بهترین خدمات و امکانات به مسافران خود می باشد.

سفری شگفت انگیز در فصل بهار با تور بانکوک بهار 1403

آماده ی سفر در بهترین فصل سال هستید؟! چیزی تا آغاز فصل بهار نمانده است. این فصل یکی از زیباترین فصل های سال می باشد. فصل بهار یک تجربه متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. با وجود هوای دل انگیز، طبیعت زیبا و چشم انداز های بی نظیر می تواند بهترین انتخاب برای سفر و گشت و گذار باشد. اصلا فصل بهار، فصل سفر است و نباید این فرصت بی نظیر را از دست بدهید. انتخاب های زیادی برای سفر های بهاری خود دارید. می توانید سفر خود را در فرودین ماه آغاز کنید یا بگذارید برای ماه زیبای اردیبشهت و یک سفر با آب هوا و طبیعت بهشت گونه تجربه کنید. یکی از نکاتی که باید به خاطر داشته باشید هوای دم دمی بهار می باشد که گاهی بی نهایت سرد و بارانی و گاهی گرم با آفتابی سوزان، به همین دلیل بهتر است که چمدان خود را با دقت ببندید و قبل از سفر آب هوای کشور و شهری که می خواهید به آن سفر کنید را بررسی نمایید. آژانس آرزوی آسمان آبی با ارائه بهترین تور بانکوک بهار 1403 و ارزان ترین تور بانکوک فروردین ماه 1403 در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. همچنین تیم ما پیکج های ویژه ای برای اردیبهشت ماه در نظر دارد و شما می توانید سفر بی نظیر و هیجان انگیزی را برای خود با تور بانکوک اردیبهشت 1403 رقم بزنید.


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql