تور تفلیس نوروز 1403

تور تفلیس نوروز 1403

تور های نوروزی تفلیس نوروز 1403

تور تفلیس نوروز 1403

تعطیلات عید نوروز 1403 با تور تفلیس

تعطیلات عید نوروز بهترین زمان برای سفر است. سفر به یک مسیر پرگردشگر و محبوب با جاذبه های گردشگری فراوان و زیبا که می تواند خاطرات ارزشمندی را برای مسافرین بر جای بگذارد. کشور تاریخی گرجستان در سال های اخیر توانسته گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب نماید. این مسیر می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای تعطیلات نوروز با تورهای نوروزی می باشد. گرجستان دارای دو شهر تفلیس و باتومی است و از جمله مسیرهای ترکیبی پربازدید است. مسافت گرجستان با ایران بسیار کم و هزینه سفر به گرجستان مناسب است. از این رو می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی که نمی خواهند زیاد هزینه کنند باشد. تعطیلات عید نوروز 1402 با تور گرجستان آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی یکی از خاص ترین تجربه های زندگی شما خواهد بود. هدیه آژانس آسمان آبی به مسافران علاقمند به بازدید از شهر تفلیس، خدمات ویژه سال نو در تور تفلیس می باشد

سفر با تور تفلیس در ایام نوروز 1403

تعطیلات عید نوروز زمانی بسیار مناسب برای استراحت و تفریح به شمار می رود. حال تصور کنید این زمان را به مکان هایی سفر کنید که از مقاصد گردشگری محبوب در سرتاسر دنیا می باشد و پر از جاذبه ها و مکان های دیدنی خاص هستند. کشور زیبا و دیدنی گرجستان که یک کشور اروپایی آسیایی محسوب می شود، یکی از بهترین مقاصد توریستی در تمام دنیا می باشند. بدون شک کشور گرجستان برای بسیاری از افراد جذابیت های بیشماری دارد که می تواند تعطیلات نوروز 1403 را به تجربه ای شگفت انگیز و خاص مبدل کند. این کشور برای تمامی افراد با سلیقه های متفاوت چیزی دارد که آن ها را راضی کند. در محله های شلوغ و پر رفت و آمد بازارهای سنتی و مکان های دیدنی برای تفریح و بازدید وجود دارد که به محض فاصله گرفتن از آن ها، طبیعت فوق العاده در انتظار شما خواهد بود. تعطیلات عید نوروز 1403 با تور تفلیس آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی یکی از خاص ترین تجربه های زندگی شما خواهد بود. هدیه آژانس آسمان آبی به مسافران علاقمند به بازدید از تفلیس، خدمات ویژه سال نو در تور تفلیس می باشد.

قیمت تور تفلیس تعطیلات عید نوروز 1403

تعطیلات نوروز بر خلاف اذهان عوام که فکر می کنند بخاطر افزایش قیمت ها نمی تواند زمان مناسبی برای سفر باشد، می تواند از جمله بهترین زمان ها برای سفر است. هزینه سفر به گرجستان با توجه به نوع تور انتخابی شما از جمله تعداد شب اقامت و یا هتلی که انتخاب می کنید و نیز کیفیت و خدمات هتل می تواند متفاوت باشد. بسیاری از مردم تصور می کنند که عید نوروز به دلیل افزایش قیمت ها، زمان مناسبی برای سفر نیست، این در حالی است که اگر برنامه درستی برای نوروز 1403 خود داشته باشید می توانید بهترین تجربه را از سفر نوروزی داشته باشید. چنانچه از 3و4 ماه زودتر اقدام به رزرو پرواز و هتل خود نمایید، می توانید با قیمتی مناسب و هزینه کم سفر نوروز 1403 خود را داشته باشیدتور تفلیس نوروز 1403 یکی از بهترین تجربه های سفر شما خواهد بود.

سفر به تفلیس در تعطیلات نوروز 1403

یکی از بهترین مقاصد سفر به کشور زیبای گرجستان، شهر جذاب و شگفت انگیز تفلیس می باشد. این شهر زیبا با قدمت تاریخی خود، معماری قرون وسطایی، جاذبه های تاریخی، طبیعت زیبا میزبان شما در تعطیلات بهار 1403 می باشد که می تواند یک سفر شگفت انگیز را برای شما رقم بزند. این شهر پایتخت و بزرگ ترین شهر گرجستان محسوب می شود که میان کوه های قفقاز و دریای سیاه واقع شده است. این شهر یک مقصد تماشایی و فراموش نشدنی می باشد و شما سفری ارزان را می توانید در سفر خود تجربه کنید.

آب و هوای تفلیس در بهار 1403

بهار می تواند یک انتخاب عالی برای سفر به تفلیس گرجستان باشد. با اینکه اوایل بهار، هنوز سرمای زمستان در شهر پابرجا می باشد ولی هوای دم دمی بهار می تواند یک سفر لذت بخش را بریتان رقم بزند. میانگین دما در فصل بهار و تعطیلات نوروز 1403 در شهر زیبای تفلیس 10 درجه سانتیگراد می باشد.


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql