تورهای ترکیبی تایلند

تور های ترکیبی تایلند

تور های نوروزی های ترکیبی تایلند

تورهای ترکیبی تایلند


تورهای ترکیبی تایلند

بانکوک پایتخت کشور تایلند است. بانکوک، به معنی شهر فرشته‌هاست و لابد تنها از فرشته‌ها برمی‌آید که این همه جذابیت مدرن را در کنار شگفتی‌های سنتی یک سرزمین قراردهند. بانکوک به دلیل داشتن معبدهایش، مجموعه کاخ پادشاهی، مراکز خرید بزرگ و رستوران های فراوان، دربین گردشگران شهرت یافته است. بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین معبد بانکوک، در نزدیکی کاخ پادشاهی قرار دارد اما مقدس‌ترین بودای تایلند، بودای زمردین است که در همین کاخ پادشاهی قرار دارد و از سنگ یشم ساخته شده و داستان پرفراز و نشیبی را در طول سالیان دراز گذرانده تا به بانکوک رسیده ست. در 80 کیلومتری جنوب‌غربی بانکوک، بازاری وجود دارد که روی آب کانال شهر ساخته شده ست و زنان محلی، میوه و سبزیجات خود را در قایق‌های کوچک می‌فروشند. که مسافران تور ترکیبی تایلند می توانند از این جاذبه ها دیدن نمایند.

پاتایا شهری کوچک در کشور تایلند است که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد. پاتایا یکی از مقاصد اصلی گردشگران تایلند است و هر سالانه بیش از پنج میلیون توریست را جذب می کند. تفریحاتی همچون شنا، جت اسکی، موج سواری، اسکی روی آب، قایق سواری و غواصی در سواحل پاتایا امکانپذیر است. پارک سنگ های چند میلیون ساله و مزرعه کروکودیل ها در 9 کیلومتری شهر پاتایا قرار دارد و در آن گیاهان زیبا، درختان و صخره های عظیم الجثه با قدمت چند صد سال و چند میلیون سال وجود دارند. مینی سیام نزدیک مرکز پاتایا قرار دارد و در آن ماکت های کوچکی از آثار تاریخی مشهور جهان و تایلند قرار دارد. جزیره مرجانی در جنوب غربی پاتایا قرار دارد.

پوکت با نام مروارید دریای آندامان نیز شناخته می شود و به سبب سواحل زیبای خود و غواصی در آب های شفاف آن شهرت دارد. بیش از نیمی از این جزیره را جنگل فرا گرفته و از شمال تا جنوب آن کوه هایی کشیده شده اند. پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مهم ترین استراحتگاه برای تعطیلات در تایلند و آسیاست. پوکت که دارای 30 درصد جمعیت مسلمان است، در سال های اخیر همراه با سامویی، در میان ده جزیره محبوب آسیا است.در غرب پوکت مراکز غواصی متعددی وجود دارند و محدوده کار آنها نیز در جزیره های کوچک اطراف پوکت است که از لحاظ مرجان های زیبا و موجودات دریایی شهرتی جهانی دارند. در پوکت، قایقرانی و موج سواری نیز بسیار طرفدار دارد.
آژانس آسمان آبی تورهای ترکیبی تایلند، بانکوک پاتایا سامویی را با بهترین خدمات برای مسافران عزیز در نظر گرفته است.


 سفری شگفت انگیز در فصل بهار با تور ترکیبی تایلند بهار 1402 

آماده ی سفر در بهترین فصل سال هستید؟! چیزی تا آغاز فصل بهار نمانده است. این فصل یکی از زیباترین فصل های سال می باشد. فصل بهار یک تجربه متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. با وجود هوای دل انگیز، طبیعت زیبا و چشم انداز های بی نظیر می تواند بهترین انتخاب برای سفر و گشت و گذار باشد. اصلا فصل بهار، فصل سفر است و نباید این فرصت بی نظیر را از دست بدهید. انتخاب های زیادی برای سفر های بهاری خود دارید. می توانید سفر خود را در فرودین ماه آغاز کنید یا بگذارید برای ماه زیبای اردیبشهت و یک سفر با آب هوا و طبیعت بهشت گونه تجربه کنید. یکی از نکاتی که باید به خاطر داشته باشید هوای دم دمی بهار می باشد که گاهی بی نهایت سرد و بارانی و گاهی گرم با آفتابی سوزان، به همین دلیل بهتر است که چمدان خود را با دقت ببندید و قبل از سفر آب هوای کشور و شهری که می خواهید به آن سفر کنید را بررسی نمایید. آژانس آرزوی آسمان آبی با ارائه بهترین تور ترکیبی تایلند بهار 1402 و ارزان ترین تور ترکیبی تایلند فروردین ماه 1402 در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. همچنین تیم ما پیکج های ویژه ای برای اردیبهشت ماه در نظر دارد و شما می توانید سفر بی نظیر و هیجان انگیزی را برای خود با تور ترکیبی تایلند اردیبهشت 1402 رقم بزنید.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql