قونیه

تور قونیه

قونیه

تور قونیه- Konya Tour

تور قونیه به دلیل اینکه آرامگاه حضرت مولانا در آن قرار دارد، دارای محبوبیت زیادی بین مردم جهان و علاقه مندان به تور ترکیه می باشد. قونیه به شهر عشق و عرفان مشهور می باشد. تعداد زیادی از گردشگران و افراد علاقه مند به ادب سالانه برای شرکت کردن در مراسم بزرگداشت مولانا از نقاط مختلف جهان به این شهر سفر می کنند.

⌛ تورلحظه آخری قونیه

با پکیج های تور لحظه آخری قونیه و تور ارزان قیمت قونیه، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد. پکیج های لحظه آخری تور ترکیه و تور قونیه با قیمت های متفاوتی متناسب با بودجه شما تعیین شده است. قیمت تور قونیه لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور و زمان سفر شما متغیر خواهند بود.

💵 بلیط هواپیما قونیه

هزینه سفر به قونیه معمولا به صرفه و معقول است. بلیط هواپیما قونیه با قیمت‌ مناسب از ایرلاین های مختلف ارایه شده است هتل های بسیاری هم هستند که خدمات خوبی را با قیمت های مناسب به مسافران تور قونیه ارائه می کنند. پروازهای خارجی به قونیه توسط ایرلاین های بسیاری مانند قشم ایر، ماهان، اطلس و... جت انجام میشود که با توجه به زمان سفر شما متفاوت خواهد بود.

🗽 جاذبه های گردشگری قونیه

دیدنی‌های قونیه بسیار جذاب و دیدنی هستند از دیدنی های تفریحی تا جاذبه های تاریخی قونیه بسیار جذاب و وصف نشدنی است. موزه و آرامگاه مولوی, شب اُروس, تربت و مسجد شمس تبریزی, مسجد علاءالدین, موزه آنتوگرافی, موزه آتاتورک و... از جاذبه های گردشگری قونیه هستند.

  •  آب و هوای قونیه

آب و هوای شهر قونیه سرد و نیمه خشک است. قونیه در فصل تابستان آب و هوای نسبتاً گرمی است که میانگین دمای آن حداقل 30 درجه سانتی گراد و حداکثر به 40 درجه سانتی گراد می رسد. همچنین در فصل زمستان، قونیه هوای سردی دارد که میانگین آن به 4.2 درجه و حداکثر سرمای آن به -26 درجه می رسد.

🕑 بهترین زمان سفر به قونیه

قونیه به دلیلاینکه در ارتفاعات واقع شده است دارای زمستانی خشک و شب های سرد می باشد. بارش در این شهر کم می باشد، اما در سال بارندگی دارد. اگر افرادی هستید که از گرما فراری هستید ، این شهر در فصل زمستان بهترین انتخاب می باشد.

🛌 رزرو هتل قونیه

در شهر قونیه از هتل های لوکس 5 ستاره استانبول تا هتل آپارتمان های ارزان قیمت در شهر قونیه پیدا می شوند، با توجه به دلیل سفر خود و اینکه می خواهید به چه بخش هایی از شهر نزدیک باشید می توانید هتل مورد نظر خور را با توجه به بودجه سفر انتخاب کنید شما با هر هزینه ای که به قونیه سفر کنید امکانات خوبی را در اختیار خواهید داشت.

🎁 خرید در قونیه

خرید لباس در ترکیه با استقبال زیادی  از طرف ایرانیان روبرو است. این خرید ها می توانند از برندهای معتبر جهانی تا فروشگاه های ترک و دستفروش های بازارهای محلی باشد.

آژانس مسافرتی آسمان آبی با توجه به نیاز شما و زمان سفری که در نظر گرفته اید بهترین پکیج های تور قونیه زمستان 1402 را با در نظر گرفتن بودجه شما ارائه می دهد.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql