تور ویتنام

تور ویتنام

تور ویتنام

سفر به ویتنام با تور ویتنام - Vietnam Tour

اگر سفر با تور ویتنام را برگزیده اید و قصد خرید یا رزرو تور ویتنام را دارید نیازمند آشنایی هرچه بیشتر با کشور سرسبز ویتنام و شناخت بهتر و بیشتر آن هستید. جمهوری سوسیالیستی ویتنام که با نام رایج ویتنام مشهور است، کشوری در جنوب شرقی آسیا می باشد و پایتخت آن شهر هانوی است.  کشور ویتنام با مساحت 330.363 کیلومتر مربع در قسمت شرقی شبه جزیره هند و چین در منطقه جنوب شرقی آسیا واقع شده است. 
به طور کلی ویتنام از سه منطقه شمالی، منطقه مرتفع مرکزی و دلتای رود مکونگ تشکیل شده است. این کشور یکی از کشورهای تابعه بلوک شرق و اقتصاد کمونیستی است که در سال های اخیر و به ویژه بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی تلاش موثری برای آزاد سازی اقتصاد خود به خرج داده است. 
شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که بهترین شهر ویتنام برای سفر کجاست؟ در جواب به این سوال باید بگوییم تنوع و جاذبه های ویتنام در شهرهای توریستی آن آنقدر زیاد است که شما به سختی می توانید از دیدن یک شهر چشم پوشی کنید. پیشنهاد ما به شما این است که با تور ویتنام و انتخاب تورهای ترکیبی اقدام به سفر کنید. 
آژانس مسافرتی آسمان آبی پکیج های ویژه تور ویتنام، تور ویتنام لحظه آخری، تور ارزان ویتنام تابستان 99 به همراه تورهای لحظه آخری هانوی و بسیاری دیگر به همراه بهترین قیمت تور ویتنام برای مسافران خود در نظر گرفته است. 

تور لحظه آخری ویتنام (آنی و ارزان قیمت)

اگر به دنبال پکیج های ویژه (خرید بلیط هواپیما به ویتنام و رزرو هتل در ویتنام) تور ویتنام ارزان هستید انتخاب آفرهای دقیقه 90 بهترین گزینه خواهد بود. قیمت بلیط ویتنام به همراه رزرو هتل و پرواز با بهترین ایرلاین ها را از آژانس آسمان آبی بخواهید. سفر به شهرهای توریستی ویتنام با تور ویتنام تابستان 99 می تواند یکی از بهترین و خاطره انگیزترین سفرهای شما باشد. 

🗽 جاذبه های گردشگری ویتنام

مکانهای دیدنی ویتنام به قدری رنگارنگ و متنوع است که هرساله میلیونها گردشگر به آنجا سفر می کنند. مکان های گردشگری ویتنام بسیار زیبا و متنوع است که می توانید با مراجعه به جاذبه های گردشگری ویتنام به صورت دقیق تری با آنها آشنا شوید. 
از بهترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ویتنام که نباید آنها را از دست دهید، می توان به سیکس سنسز کان دائو ویتنام، مرکز تجاری بیتکس کو شهر هوشی مین ویتنام، دره مونگ هوا استان لائ کای ویتنام، آبشار پانگور شهر دا لات ویتنام، غار سون دونگ ویتنام، هوی آن ویتنام، بان گیوک ویتنام، خلیج ها لانگ ویتنام، هانوی ویتنام اشاره کرد. 

آب و هوای ویتنام

ویتنام به عنوان یک شهر با جنگل های پر از تپه و سواحل گرم شناخته می شود، اما آب و هوای کشور کاملاً متفاوت است. آب و هوای سرد و حتی برفی در سرزمین های شمالی ویتنام دو فصل متمایز را به ارمغان می آورد. با این وجود در جنوب غربی آب و هوای مرطوب حکم فرما است. ویتنام شمالی دارای چهار فصل است، در طی ماه های زمستان اواسط ماه دسامبر تا فوریه می باشد، ممکن است گاهی اوقات دمای هوا به 5 الی 6 درجه سانتیگراد برسد، حتی در مناطق کوهستانی زیر صفر هم می رسد. ماه های تابستانی ژوئن و جولای هستند، باران های ملایم و درجه حرارت مطلوب تر در پائیز، در ماه های اوت تا نوامبر و در بهار، در ماه های مارس تا آوریل می آید. 

🕐 بهترین زمان سفر به ویتنام

آب و هوای این کشور دوبار در طول سال باران های موسمی دارد، اما به دلیل ارتفاع از سطح دریا و وسعت جغرافیایی، تفاوت های گسترده آب و هوایی در این کشور ایجاد می شود. به طور کلی ویتنام دارای سه بخش متفاوت است.
بخش شمالی کمی خنک تر از بخش های دیگر می باشد و در برخی ماه های سال ممکن است به 10 الی 15 درجه سانتیگراد کاهش دما داشته باشد. معروف ترین مقصد گردشگری بخش جنوبی ویتنام به شمار می رود که دارای آب و هوای گرمی است و تمام طول سال برای سفر بسیار مناسب است. فصل بهار نیز مناسب ترین زمان برای سفر به بخش میانی ویتنام می باشد. تور لحظه آخری ویتنام می تواند بهترین انتخاب برای سفر شما باشد.

🛍 مراکز خرید ویتنام

بیشتر مراکز خرید مشهور در ویتنام در نزدیکی جاذبه های گردشگری مهم قرار گرفته اند و هر روز باز هستند. اگر در سفر به ویتنام تصمیم به خریدی با کیفیت گرفتید و بهترین محصولات را به عنوان سوغات و یا یادگاری تهیه کنید، بهتر است یکی از مراکز خرید مدرن و مشهور شهر را انتخاب کنید. رفتن به این مجموعه های تجاری، تنها به خرید محدود نمی شود و یک تجربه توریستی کامل همراه با انواع تفریحات می باشد. 
از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید ویتنام می توان به مرکز خرید لوته سنتر ویتنام، مرکز خرید تانگ تین پلازا ویتنام، مرکز خرید هانگ دا مارکت ویتنام، مرکز خرید ساویکو مگا مال ویتنام، مرکز خرید وینکام مگا مال رویال سیتی ویتنام اشاره کرد. 

💵 قیمت تور ویتنام (قیمت پکیج های تور ویتنام، پروازهای داخلی و خارجی)

هزینه تور ویتنام با توجه به شهری که می خواهید از آنجا سفر کنید متفاوت است برای مثال تور ویتنام از شیراز یا تور ویتنام از مشهد با قیمت متفاوتی نسبت به سفر از تهران خواهد بود. مقصدی که انتخاب می کنید نیز در قیمت تور تأثیر گذار است تور بخش شمالی ویتنام با بخش مرکزی و یا بخش جنوبی در یک رنج قیمتی نیستند. 

🛌 🏩 رزرو هتل در ویتنام

قیمت و نرخ هتل در ویتنام بسیار متنوع است، از بهترین هتل های ویتنام هتل های 5 ستاره ویتنام تا مسافرخانه های ارزان قیمت همه در این کشور وجود دارند. قیمت هتل در ویتنام با توجه به پکیج انتخابی تور ویتنام مشخص می شود. شما می توانید بدون هیچ نگرانی تنها با انتخاب یکی از پکیج های تور ویتنام از آژانس آسمان آبی خاطر خود را از رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل های ویتنام راحت کنید. 
از بهترین هتل های ویتنام می توان به هتل پولمن سایگون سنتر (Pullman Saigon Center)، هتل اکواتوریال (Hotel Equatorial)، هتل شرایتون ویتنام (Sheraton Hanoi Hotel)، هتل نیکو ویتنام (Hotel Nikko Hanoi)، هتل رکس (Rex Hotel)، هتل مجستیک سایگون ویتنام (Hotel Majestic Saigon) اشاره کرد.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql