تور هند نوروز1403

تور هند نوروز1403

تور های نوروزی هند نوروز1403

تور هند نوروز1403

تعطیلات عید نوروز 1403 را با تور هند متفاوت تجربه کنید

تعطیلات عید نوروز زمانی بسیار مناسب برای استراحت و تفریح به شمار می رود. حال تصور کنید این زمان را به مکانی سفر کنید که یکی از مقاصد گردشگری محبوب در سرتاسر دنیا می باشد و پر است از جاذبه ها و مکان های دیدنی خاص. کشور پهناور و پر جمعیت هندوستان در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و یکی از بهترین مقاصد توریستی در تمام دنیا می باشد. شهرهای گردشگری هند بسیار زیاد هستند ولیکن برترین آنها، گوا، دهلی، بمبئی، آگرا و جیپور می باشد. بدون شک کشور 72 ملیتی برای بسیاری از افراد جذابیت های بیشماری دارد که می تواند تعطیلات نوروز 1403 را به تجربه ای شگفت انگیز و خاص مبدل کند. این کشور برای تمامی افراد با سلیقه های متفاوت چیزی دارد که آنها را راضی کند. در محله های شلوغ و پر رفت و آمد بازارهای سنتی و مکان های دیدنی برای تفریح و بازدید وجود دارد که به محض فاصله گرفتن از آن ها، طبیعتی دلنشین و فوق العاده در انتظار شما خواهد بود. تعطیلات عید نوروز 1403 با تورهای نوروزی آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی یکی از خاص ترین تجربه های زندگی شما خواهد بود. هدیه آژانس آسمان آبی به مسافران علاقمند به بازدید از هند، خدمات ویژه سال نو در تور هند می باشد

بهترین قیمت تور هند ویژه نوروز 1403

از آنجایی که تعطیلات نوروز یکی از پر رفت و آمد ترین زمان های سفر است، تمام هزینه ها افزایش پیدا می کنند. هزینه سفر به هند با توجه به شهری که می خواهید به آن سفر کنید، مدت زمان اقامت، کیفیت هتل انتخابی شما و میزان خدماتی که می خواهید داشته باشید متفاوت خواهد بود. بسیاری از مردم تصور می کنند که عید نوروز به دلیل افزایش قیمت ها، زمان مناسبی برای سفر نیست، این در حالی است که اگر برنامه درستی برای نوروز 1403 خود داشته باشید می توانید بهترین تجربه را از سفر نوروزی داشته باشید. چنانچه از 3و4 ماه زودتر اقدام به رزرو پرواز و هتل خود نمایید، می توانید با قیمتی مناسب و هزینه کم سفر نوروز 1403 خود را داشته باشیدتور هند نوروز 1403 یکی از بهترین تجربه های سفر شما خواهد بود.

آب و هوای هند در بهار 1403

هند در بهار به دلیل رنگارنگ بودن و جلوه ویژه و خاص طبیعت شهرت بسیار زیادی دارد. به دلیل موقعیت جغرافیایی که هند دارد، تفاوت دمای طول سال در هند خیلی زیاد نیست و در کل دارای آب و هوای استوایی می باشد. برخی فصول سال، در هند بارش های موسمی رخ می دهد که باعث می شود زندگی مردم دچار اختلال شود ولیکن در شهرهای پرگردشگر به دلیل اینکه توریست ها آسیب نبینند و بتوانند از سفر خود لذت ببرند، سیستم های به روز و فناوری ایجاد شده است که در عرض کوتاه ترین زمان ممکن آب های روان جمع آوری شوند. بهار یکی از بهترین زمان های سفر به هندوستان می باشد، چرا که دمای هوا بسیار خوب است و دیگر خبری از بارش های فراوان و سیل آسا نیست. سفر خود با تور هند ویژه بهار 1403 را از همین حالا برنامه ریزی کنید تا سفری فوق العاده را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

رویدادهای خاص عید 1403 در هند

در جشن سال نو و نوروز در بسیاری از شهرها و کشورهای دنیا مراسم و جشن های بسیار خاصی برگزار می شود. در این بین هندوستان 72 ملیتی هم در ایام تعطیلات نوروز نیز دارای جشنواره هایی است که برای مردم جهان جذابیت فوق العاده ای دارد و مردم سرتاسر دنیا به خاطر شرکت در آنها هرساله در بهار خود را به آنها می رسانند. جاذبه های گردشگری هند به تنهایی خود قطب توریستی بسیار قوی هند می باشد ولیکن این جشنواره ها و فستیوال ها نیز باعث می شود که گردشگران خیلی زیادی به دلیل وجود آنها به هند سفر کنند.
با تعدادی از مهمترین و خاص ترین جشنواره های بهاری هند آشنا می شویم، با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی همراه باشید.

  • جشن هولی (جشنواره رنگ ها)
    جشنواره رنگ های هند یکی از محبوب ترین جشنواره های دنیا می باشد، در این جشن مردم هند به خیابان ها می ریزند و پودرهای رنگارنگ را به آسمان می پاشند. معمولاً رنگ پودرها از مواد خوراکی و گیاهی گرفته می شود
  • فستیوالGangaur fair
    این فستیوال در اصل یک جشن خانوادگی با قدمت بسیار زیادی است که در طوال آن بت های سفالی ساخته می شود. در این جشن زنان متاهل برای سلامتی همسرشان دعا می کنند.
  • جشن فیل ها
    جشنواره فیل ها که با رقص و شادی بسیار زیاد همراه است، به دلیل رواج فرهنگ گردشگری هر ساله در فصل بهار برگزار می شود. مردم هندوستان فیل ها را با گل و گیاه و رنگ های طبیعی و آویزهای زینتی تزیین می کنند و آن ها را به خیابان ها م آورند.


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql