پیکاپ ویزا

پیکاپ ویزا

پیکاپ ویزا

پیکاپ ویزا چیست؟

هنگامی که پاسخ درخواست ویزا از طریق ایمیل به اطلاع متقاضی رسید، فرد موظف است با در دست داشتن پرینت ایمیل و پاسپورت خود به سفارت کشور مربوطه مراجعه کرده و نسبت به الصاق ویزا اقدام نماید. بسیاری از افراد به دلیل محدودیت‌های زمانی و یا صرفه‌جویی در هزینه‌ها با استفاده از خدمات پیکاپ از سفر مجدد به کشور ثالث و دریافت ویزای خود اجتناب می‌کنند.
به این منظور متقاضی می‌تواند با تعیین نماینده‌ قانونی، پرینت ایمیل سفارت به همراه پاسپورت خود را در اختیار این نماینده قرار داده و با هزینه‌ای بسیار کم و در مدتی کوتاه، بدون نیاز به اقامت در کشور ثالث ویزای خود را دریافت نماید.

البته باید حتما توجه داشت که ارائه خدمات پیکاپ پاسپورت مستلزم اخذ مجوزهای قانونی از پلیس مهاجرت است چرا که در حالت عادی به همراه داشتن تعداد زیادی پاسپورت توسط افراد متفرقه منع قانونی داشته و صاحبین پاسپورت‌ها را نیز با مشکلاتی مواجه می‌کند.

مراحل درخواست پیکاپ ویزا

مراحل درخواست پیکاپ ویزا از این قرار است که متقاضی با در دست داشتن پاسپورت خود و هم‌چنین نامه و یا ایمیل سفارت مبنی بر موافقت درخواست ویزا، در ابتدا به شرکتی معتبر مراجعه می‌نماید که از پلیس مهاجرت ایران مجوز خدمات پیکاپ پاسپورت داشته باشد. 

مراحل بعدی کاملا بر عهده شرکت مربوطه خواهد بود تا در اولین فرصت نسبت به ارسال مدارک متقاضی به سفارت و بازگرداندن پاسپورت دارای ویزا به تهران اقدام نماید. آرزوی آسمان آبی اخیرا پروازهای اختصاصی خود به مقصد آنکارا برای خدمات پیکاپ ویزا را از ۲ پرواز هفتگی به ۳ پرواز در هفته افزایش داده‌است تا بدین ترتیب ضمن تسهیل ارائه این خدمات، ارسال پاسپورت به ترکیه در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

پیکاپ ویزای کانادا

اگرچه خدمات ویزای کانادا یکی از اصلی‌ترین خدمات آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی محسوب می‌شود، اما دپارتمان پیکاپ ویزای ما نیز با بهره‌مندی از تیم مجرب اجرایی و البته دفاتر و کارگزاران برون مرزی خود آماده ارائه خدمات پیکاپ ویزای کانادا به تمامی متقاضیان محترم خواهد بود.

در حال حاضر خدمات پیکاپ ویزای کانادا، سفارت‌های این کشور در ترکیه و امارات را پوشش می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر آدرس و اطلاعات کامل سفارت کانادا در کشورهای همسایه را مطالعه بفرمایید.

پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

برای پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه کارشناسان دپارتمان پیکاپ آرزوی آسمان آبی پاسپورت متقاضی را روزهای یک‌‌شنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه از طریق پروازهای مختص پیکاپ به سفارت کانادا در آنکارا ارسال کرده و پس از انجام مراحل اداری، پاسپورت مهرخورده را با اولین پرواز به تهران بازمی‌گردانند تا تحویل متقاضی گردد. اگرچه نمی‌توان زمان دقیقی برای خدمات پیکاپ تعیین نمود ولی به جرات می‌توان گفت با توجه به انجام صفر تا صدی مراحل کار و سه پرواز اختصاصی در هفته، آرزوی آسمان آبی سریع‌ترین خدمات را در زمینه پیکاپ پاسورت در کشور ارائه می‌دهد.

  • پیکاپ ویزای کانادا از استانبول: برای پیکاپ ویزای کانادا از استانبول ما پاسپورت شما را روزهای یک‌‌شنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ارسال می کنیم و پس از انجام کارهای اداری توسط سفارت کانادا، پاسپورت مهر خورده را در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه بازمی‌گردانیم تا به شما تحویل دهیم. اگرچه برای این کار نمی‌توان زمان دقیقی تعیین نمود ولی به طور معمول این روند یک هفته زمان می‌برد.
  • پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا: برای پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا، پاسپورت شما در روزهای یک‌‌شنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ارسال می‌شود و پس از انجام کارهای اداری توسط سفارت کانادا، پاسپورت مهرخورده در روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه و پنج‌شنبه به ایران بازگردانده می‌شود. اگرچه برای این کار نمی‌توان زمان دقیقی تعیین نمود ولی به طور معمول این روند یک هفته طول خواهد کشید.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

بسته به نوع ویزای کانادا (ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی) مدارک موردنیاز برای پیکاپ ویزای کانادا نیز متفاوت خواهد بود.

ویزای مهاجرتی:

  • پاسپورت
  • پرینت ایمیل سفارت
  • تکمیل صفحه آخر ایمیل سفارت (شامل نام کوچک متقاضی، قد، رنگ چشم، ایمیل، آدرس و شماره تلفن)
  • دو قطعه عکس ۵*۷ (که یک قطعه از آن مهر محل عکاسی را داشته باشد)

ویزای غیر مهاجرتی:

  • پرینت ایمیل سفارت
  • پاسپورت
  • رسید انگشت نگاری VAC

پیکاپ ویزای کانادا از امارات

برای پیکاپ ویزای کانادا از امارات ما هر روز پاسپورت های شما را از طریق پست ارسال می‌کنیم. پاسپورت شما 3 تا 4 روز بعد به سفارت تحویل داده خواهد شد. پس از تحویل مدارک، انجام کارهای اداری توسط سفارت کانادا حدودا دو هفته طول خواهد کشید. در نهایت پاسپورت مهرخورده توسط پست برگشت داده می‌شود تا به شما تحویل داده شود.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا از امارات

بسته به نوع ویزای کانادا (ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی) مدارک موردنیاز برای پیکاپ ویزای کانادا نیز متفاوت خواهد بود.

ویزای مهاجرتی:

  • پاسپورت
  • پرینت ایمیل سفارت
  • تکمیل صفحه آخر ایمیل سفارت (شامل نام کوچک متقاضی، قد، رنگ چشم، ایمیل، آدرس و شماره تلفن)
  • دو قطعه عکس 5*7 (که یک قطعه از آن مهر محل عکاسی را داشته باشد)
  • تعهد پست (که توسط آسمان آبی تهیه می شود)

ویزای غیر مهاجرتی:

  • پرینت ایمیل سفارت
  • پاسپورت
  • تعهد پست 

مدت زمان لازم برای پیکاپ ویزای کانادا

همانطور که قبلا اشاره کردیم به طور دقیق نمی‌توان مدت زمان لازم برای پیکاپ ویزای کانادا را تخمین زد ولی به طور معمول روند الصاق برچسب ویزای کانادا در سفارتخانه مربوطه و امور اداری مربوط به آن، بین 1 تا 3 هفته زمان می‌برد.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql