دنیای ماجراجویی IMG دبی

دنیای ماجراجویی IMG دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 مرداد ، 1398

جاذبه تفریحی دنیای ماجراجویی IMG دبی

دنیای ماجراجویی IMG از زیباترین و هیجانی ترین جاذبه های گردشگری دبی است. مساحت کل مجتمع به اندازه 1.5 میلیون متر مربع است که از آن به اندازه 28 متر زمین فوتبال استفاده شده است. در این پارک پر است از وسایل ورزشی و تفریحی فراوان و هیجان انگیزی که هر بزرگ و کوچکی را به خود جذب می کند. هنگامی که شما به عنوان توریست در سفر به دبی برنامه ریزی می کنید، میتوانید یک روز کامل از سفر خود را در این پارک هیجان انگیز سپری کنید. 

مشخصات دنیای ماجراجویی IMG دبی

دبی مجموعه ای ست از ترین ها. بهترین، شیک ترین ، لوکس ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، هتل ها، مراکز تفریحی در دبی گرد هم آمدند. از میان تمام مکان های دیدنی دبی، تعدادی پارک تفریحی وجود دارند که برای خانواده و دوستان به عنوان محیطی جذاب شناخته شده است. جاذبه تفریحی دنیای ماجراجویی IMG یکی از این جاذبه های تفریحی ست. دنیای ماجراجوی IMG دبی، مجتمعی تجاری ست و به عنوان بزرگ ترین پارک تم دار سرپوشیده دنیا شناخته شده است. امکانات مجسمه سازی و نیز کارهای هنری مدرن می تواند محیطی پر از شخصیت های کارتونی و قهرمانی دنیا را در این پارک گردآوری کند. مجسمه های دایناسوری در اندازه های طبیعی در این محل قرار داده شده اند. 
صاحب جاذبه تفریحی پارک تفریحی IMG دبی، مصطفی گالادری و نیز گروه الیاس است. دنیای ماجراجویی IMG به عنوان اولین پارک با تم مگا در دبی است. در اطراف محیط این پارک بر اساس شخصیت های کارتونی طراحی شده است. در این پارک دایناسورها با دمایی مناسب قرار دارند 

دنیای ماجراجویی IMG دبی _ آسمان آبی

قیمت ورودی دنیای ماجراجویی IMG

قیمت بلیط پارک دنیای ماجراجویی IMG دبی بر اساس ویژگی های هر فرد متفاوت است. جهت خرید بلیط دنیای ماجراجویی IMG باید از طریق سایت و یا به صورت حضوری بلیت تهیه نمایید. 

قسمت های مختلف پارک دنیای ماجراجویی IMG دبی

منطقه مارول

در منطقه مارول Marvel می توانید تجربه عجایب قوانین فیزیک، عجیب ترین دستگاه های علمی را داشته باشید.
دره گمشده
دره گمشده Lost Valley دره ای ست پراز دایناسور. بسیاری از فعالیت های مهم و هیجان انگیز در کنار مجسمه های حقیقی قرار دارد. 

دنیای ماجراجویی IMG دبی _ آسمان آبی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql