باغ گل معجزه دبی

باغ گل معجزه دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 مرداد ، 1398

باغ گل معجزه دبی Miracle Flower Garden Dubai

باغ گل معجزه دبی به عنوان جاذبه ای شگفت انگیز در دل کویر در دبی در سال 2013 همزمان با 14 فوریه که روز عشق نام دارد این مجموعه افتتاح شد. در این باغ زیبا نزدیک به 45 میلیون گل در 60 گونه مختلف قرار دارد. وقتی وارد باغ گل معجزه ی دبی می شوید و بوی فرح بخش گل ها را استشمام می کنید، شیفته گل آرایی زیبا و منحصر به فرد این پارک می شوید. باغ پروانه دبی درست در کنار باغ گل معجزه ی دبی قرار دارد. گردشگران بهتر است حتما در طول زندگی خود از دبی دیدن نمایند. به این منظور بهتر است از تور دبی آژانس آسمان آبی استفاده نمایید.
باغ گل معجزه دبی مجموعه ای بی نظیر در زمینه گردشگری ست و جزء یکی از منحصر به فرد ترین نمونه ها در تمام دنیاست.
لازم به ذکر است که مدیر این مجموعه توریستی هر سال چیدمان گل ها را تغییر میدهد. وی بر این باور است که بازدیدکنندگان نباید با صحنه های تکراری روبرو شوند. اگر بازدید کنندگان با صحنه های تکراری روبرو شوند از اهمیت این مجموعه گردشگری در ذهنشان کاسته می شود و تازگی اولیه را برایشان ندارد.
مجموعه بی نظیر باغ گل معجزه دبی جایزه ی Garden Tourism سال 2015 را به واسطه خلق یک باغ نوین و نیز ثبت رکورد در گینس به منظور گل آرایی بلندترین مجسمه است.

بهترین زمان بازدید از باغ گل معجزه دبی

بهترین زمان بازدید از باغ گل میراکل دبی در فصل بهار و زمستان است. در فصل تابستان به دلیل شرایط هوایی این مجموعه تعطیل است.

قوانین باغ گل معجزه دبی

*خوردن خوراکی در باغ ممنون است.
*نشستن بر روی چمن ممنوع است.
*دوچرخه سواری در باغچه ها غیر قانونی است.

باغ گل معجزه دبی _ آسمان آبی

خانه هایی با گل در باغ معجزه دبی _ آسمان آبی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql