مرکز خرید Suria KLCC کوالالامپور

مرکز خرید Suria KLCC کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 شهریور ، 1398

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی Suria KLCC

مرکز خرید Suria KLCC در سال 1999 به طور رسمی و 6 طبقه در پایین برج دوقلوی پتروناس کوالالامپور بازگشایی شده است. این مرکز خرید بسیار لوکس بوده و منشا مد و زیبایی در مالزی است. وجود مرکز خرید Suria KLCC در پایین برج های دوقلوی پتروناس و نیز آکواریوم KLCC کوالالامپور و تونل معروف باعث شده که سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب نمایند. لازم به ذکر است که خانه ارکستر مالزی در مرکز خرید سوریا کی ال سی سی واقع شده است. نکته مهمی که وجود دارد سطح دسترسی به این مرکز خرید است که بسیار راحت است.
دکوراسیون داخلی مرکز خرید کی ال سی سی همانند مراکز خرید اروپایی است. در برخی از طبقات این مرکز خرید می توانید سقف های بلند به همراه قوس های مدل دار با ستون های مرمری ببینید که زیبایی خاصی به این طبقات بخشیده است.
از جمله برندهایی که در این مرکز خرید قرار دارند می توان به برندهایی چون کلوین کلین، کریستین دیور، رالف لورن که در طبقات اولیه این مرکز خرید قرار دارد. البته لازم به ذکر است که تعداد برندهایی که در این مرکز خرید وجود دارند به 320 برند میرسد. از جمله امکانات مرکز خرید Suria KLCC بانک های مختلف، رستوران های محلی و بین المللی، فست فود و کافه بار های متنوع، سوپرمارکت های بزرگ، طبقات مخصوص به فروش وسایل و پوشاک برای نوجوانان و ... است. مرکز خرید کی ال سی سی از جمله جاذبه های گردشگری کوالالامپور است که سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید.

ساعات کاری مرکز خرید سوریا کی ال سی سی از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

چگونه به مرکز خرید کی ال سی سی برویم؟
جهت رسیدن به مرکز خرید KLCC می توان از مترو و تاکسی استفاده کرد. 

آدرس مرکز خرید سوریا کی ال سی سی
241, Jalan P Ramlee, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia 

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی _ آژانس آسمان آبی

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی _ آژانس آسمان آبی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql