سینما وکس دبی

سینما وکس دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 مهر ، 1398

سینما وکس دبی Cinema Vox Dubai

سینما وکس دبی  جزو سینماهای زنجیره ای دبی محسوب می شود که توسط مجید آل فطیم تاسیس شده است. این سینما ها پیشرو در تکنولوژی و فناوری و همچنین دارای فضای مدرن و لوکس با امکانات رفاهی باورنکردنی است. ما در آژانس آرزوی آسمان آبی  تماشای فیلم در این سینماها را به گردشگران و توریست های دبی پیشنهاد می کنیم. در اینجا به انواع سینماهای وکس دبی اشاره خواهیم کرد.

سینمای خصوصی وکس دبی Private Cinema Vox Dubai

سینمای خصوصی وکس دبی در هتل کمپینسکی مرکز خرید امارات مال دبی قرار گرفته است. این سینما برای گردشگران تور دبی که به اشرافی بودن سفر خود اهمیت می دهند گزینه ی مناسبی خواهد بود. سینما وکس دبی با ظرفیت 15 نفر دارای یک مکان مجلل و ایده آل برای تماشای جدیدترین فیلم های هالیوود و بالیوود می باشد که امکان سفارش و سرو بهترین غذاها را برای میزبانان خود  فراهم کرده است. جالب است بدانید که فیلم نیز به انتخاب شما ارائه خواهد شد و میهمانان بین 5 تا 18 سال باید به همراه سرپرست باشند.

سینما وکس تئاتر بای رودز دبی THEATER by Rhodes Cinema Vox Dubai

سینما وکس تئاتر بای رودز دبی یکی از لوکس ترین سینماهای دبی است که در امارات مال دبی قرار گرفته است. این سینما تجربه ای متفاوت از تماشای بهترین فیلم های روز دنیا با انتخاب خود شما در فضایی شیک می باشد . سینما وکس تئاتر بای رودز دبی با همکاری سرآشپز گری رادس مشهور که  دارنده ی ستاره میشل است، با منوی غذایی مخصوص خود مانند: خرچنگ رودر، مرغ تاول سزار ، پانینی و انواع دسر شبی رویایی در دبی را برای شما فراهم می کند، همچنین می توانید برای عصر چای انگلیسی و یا قهوه بنوشید. صرف شام هنگام دیدن فیلم بر روی پرده سینما یک تصور زیبا از تور دبی را برای گردشگران علاقه مند به فیلم ایجاد میکند. توجه داشته باشید که ورود برای افراد بالای 18 سال می باشد و میهمانان زیر 18 سال باید همراه با سرپرست حضور پیدا کنند.

سینما ای مکس و مکس وکس دبی IMAX&MAX  Cinema Vox Dubai

سینما ای مکس وکس دبی یکی از چندین سینمای وکس میباشد که در دبی طرفداران بسیاری دارد. این نوع سینما با استفاده از تکنولوژی ای مکس در پرده ها و همچنین کیفیت صدا و صندلی بدون شک تجربه ای لذت بخش برای گردشگران  در سینمای دبی خواهد بود. سینماهای مکس دبی با صفحه نمایش جادویی مگا، صندلی های جادار پرمیوم، میز کنار صندلی همراه با تکنولوژی صدای فراگیر در کل سالن شما را شگفت زده خواهد کرد.

سینما گلد وکس دبی Gold Cinema Vox Dubai  

سینما گلد وکس دبی در مرکز خرید برجامان دبی و مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی قرار گرفته است. این سینما برای افرادی که به نحوه استراحت خود اهمیت می دهند، به دلیل داشتن صندلی های مخملی، نرم و بزرگ به همراه میز کنارو قابلیت تنظیم جالب توجه  گرشگران تور لحظه آخری دبی است. همچنین پرسنل حاضر در صورت نیاز برای شما پتو و نوشیدنی می آورند. سرویس دهی این نوع سینماهای وکس دبی همه را تحت تاثیر قرار داده است. همچنین سالن غذا خوری جداگانه برای سرو غذا قبل یا بعد از فیلم نیز برای میهمانان در نظر گرفته شده است.

سینما فضای باز وکس دبی Outdoor Cinema Vox Dubai

سینما فضای باز وکس دبی درسیتی سنتر دیره جایی است که آسمان شهر با سینما ملاقات می کند. فیلم های روز را در سایبان ستاره های درخشان  و در سینمای وکس دبی که مجهز به بهترین فناوری تصویری و صدای فراگیر است ، تماشا کنید. در سینما فضای باز وکس دبی نوشیدنی وغذا یا تنقلات در صندلی شما سرو می شود، میتوانید در صندلی های تکی یا صندلی هی زوج یا بخش VIP استراحت کنید، پرسنل دائما در حال خدمت رسانی هستن، سینما دارای تصویر شفاف و صدای فراگیر است، همچنین در فصل  تابستان در صورت گرم بودن هوا سقف برای میهمانان بسته می شود.

سینما کودکان وکس دبی KIDS Cinema Vox Dubai  

سینما کودکان وکس دبی در مراکز خرید دبی مال، مرکز خرید برجامان، مرکز خرید سیتی سنتر دیره شعبه دارد. این سینما برای کودکان در فضایی روشن ، صندلی های راحت ، خوراکی های خوشمزه  و ارائه فیلم های مناسب فضایی خاطره انگیز در تور ویژه دبی برای شما فراهم می کند. همچنین این سینما فضای برای برگزاری جشن تولدها در نظر گرفته است.

سینمای سه بعدی و چهاربعدی وکس دبی  3D & 4DX Cinema VOX Dubai

سینمای سه بعدی و چهاربعدی وکس دبی درمرکز خرید شن داغ دبی و توسط مجید آل فوتیم افتتاح شد، همچنین تنها سینمای چند بعدی در بین شعب سینما وکس دبی می باشد. همین دلیل سالیانه باعث جذب تعداد زیادی ازگردشگران تور دبی می شود. این سینما تجربه تماشای فیلم با امکانات صندلی های حرکتی و افکت های قابل لمس را برای شما فراهم می کند.

شعب سینما وکس در دبی

سینما وکس مرکز خرید امارات مال دبی
سینما وکس مرکز خرید میردف دبی
سینما وکس سیتی سنتر دیره دبی
سینما وکس مرکز خرید مرکاتو دبی
سینما وکس مرکز خرید برجامان دبی
سینما وکس گرند حیات دبی
سینما وکس شین داغ دبی

سینمای وکس دبی _ آسمان آبی

 
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql