تور دبی

تور دبی

تورهای دبی
تور های نوروزی دبی

تور دبی

تور دبی - Dubai Tour

شما با تور دبی به مرکز تجاری غرب آسیا سفر خواهید کرد. شهری در امارات با برج های سر به فلک کشیده و پر زرق و برق. شهر دبی در کنار ساحل خلیج فارس قرار گرفته، یک خط ساحلی با ساخت و سازی مدرن که اطراف آن را بیابان و دشت های پهناور احاطه کرده است
تور دبی برای هر گردشگری با هر انگیزه ای که قصد سفر داشته باشد هیجان انگیز خواهد بود شما در دل کویر و در گرمای 40 درجه سانتی گراد، زمستان سرد و لذت ورزش های زمستانی را تجربه خواهید کرد. مرتفع ترین رستوران دنیا، چشم انداز بی نظیر خاورمیانه در شب، بزرگترین پارک آبی و باغ گل دبی که معجزه این شهر است به همراه بسیاری از جاذبه های گردشگری دیگر در تور دبی  شما را حیرت زده خواهد کرد.
اگر می خواهید با مبلغی به صرفه به دبی سفر کنید، باید به دنبال تور دبی ارزان قیمت که در پکیج های تور دبی لحظه آخری ارایه شده است باشید

💲 تور ارزان دبی

خرید تور ارزان قیمت دبی و پکیج های تور لحظه آخری دبی را با بهترین قیمت بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل های لوکس و لاکچری چهار ستاره و پنج ستاره از آژانس مسافرتی آسمان آبی بخواهید. ما بهترین پکیج های مسافرتی را با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید برای شما ارایه خواهیم کرد تا سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

🗽 جاذبه های گردشگری دبی

شرایط آب و هوایی دبی به گونه ای است به سختی می توان در آنجا زندگی کرد ولی با این حال با هزینه های بالایی که برای این شهر شده توانسته رتبه اول تجارت غرب و لوکس ترین شهر خاورمیانه را به خود اختصاص دهد دیدنی های دبی و جاذبه های تفریحی و گردشگری این شهر بسیار متنوع و هیجان انگیز است پارک آبی وایلد وادی دبی، شهر بازی فراری ورلد ابوظبی، بزرگترین باغ گل دنیا , بازدید از برج خلیفه, بازدید از آبنمای دبی, تفریحات کویری, تفریحات آبی, پارک آبی آتلانتیس از هیجان انگیز تفریحی هستند. قبل از سفر حتما جاذبه های گردشگری دبی را بشناسید.

  آب و هوای دبی

میانگین دمای دبی در تابستان 40 درجه‌ی سانتی‌گراد است. در فصل گرم سال، دمای آب دریا هم به ٣٧ درجه می‌رسد و هتل‌ها مجبورند دمای آب استخرها را پایین بیاورند. در این زمان قیمت تور دبی همراه با آفر های ویژه ارائه می شود اگر در این بازه زمانی به دبی سفر می کنید جز گشتن در مرکزخریدها و لابی هتل‌ها نباید برنامه خاصی را مدنظر قرار دهید. مراکز خرید و مراکز دیدنی دبی معمولا به دلیل گرمای هوا تا نیمه‌های شب فعال هستند گردشگران فرصت کافی برای گردش و بازدید داشته باشند.

🕑 بهترین زمان سفر به دبی

دبی دارای آب و هوای گرم می باشد اما از ماه نوامبر تا مارس یعنی در ماه‌های آبان، آذر، فروردین، اردیبهشت و دبی هوای دلچسبی با دمای زیر 30 درجه‌ ی سانتی‌گراد دارد که البته گاهی نیز همراه با بارش باران می باشد.

🛌 رزرو هتل های دبی

قیمت و نرخ هتل در دبی بسیار متنوع است، از بهترین هتل های دبی هتل های 5 ستاره تا مسافرخانه های ارزان قیمت همه در این شهر یافت می شوند. قیمت هتل در دبی با توجه به پکیج انتخابی تور دبی مشخص می شود. شما می توانید بدون هیچ نگرانی تنها با انتخاب یکی از پکیج های تور دبی از آژانس آسمان آبی خاطر خود را از رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل های دبی راحت کنید.

🛍 مراکز خرید دبی

بزرگترین مرکز خرید جهان در دبی قرار گرفته است. مرکز خرید مرکز خرید دبی مال The Dubai Mall است که ویژگی منحصر به فرد آن آکواریوم غول آسایی است که در این مرکز قرار گرفته است. مرکز خرید امارات مال Mall of the Emirates که پس از دبی مال و سیتی استارز بزرگ ترین فروشگاه خاورمیانه است. مرکز خرید برجمان burjuman، سیتی سنتر دیره Deira City Centre، مرکز خرید ابن بطوطه Ibn Battuta Mall، مرکز خرید مارینا مال Dubai Marina Mall، مرکز خرید الغریر Al Ghurair Centre، مرکز خرید مرکاتو Mercato Shopping Mall، فستیوال سنتر Festival Centre از مراکز خرید مهم شهر دبی هستند. آژانس مسافرتی آسمان آبی بهترین پکیج های مسافرتی تور دبی را همراه با آفرهای ویژه در فصول مختلف برای مسافران ارایه کرده است.

🌴تور دبی ویژه زمستان

مردم بسیاری در سرتاسر دنیا برای فصول مختلف سفر می کنند ولی افراد بسیاری که فکر نمی کنند که رمستان هم فصل مناسب و خوش آب و هوایی برای سفر می باشد و کشورهایی زیادی هستند که فصل مسافرت در آن ها، زمستان است و سفر خوبی را می توانید در این کشورها تجربه کنید. زمستان در اقصی نقاط جهان دارای آب و هوای سردی می باشد. شما برای سفر، باید آب و هوای مقصد خود را چک کنید تا بتوانید چمدان خود را به خوبی بسته بندی کنید. آسمان آبی با ارائه بهترین تورهای زمستانی در به اقصی نقاط جهان، میزبان شما مسافران گرامی می باشد و شما می توانید یک سفر شگفت انگیز را با ما تجربه کنید


سفری شگفت انگیز در فصل بهار با تور دبی زمستان 1402

آماده ی سفر در بهترین فصل سال هستید؟! چیزی تا آغاز فصل زمستان نمانده است. این فصل یکی از زیباترین فصل های سال می باشد. فصل زمستان یک تجربه متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. با وجود هوای دل انگیز، طبیعت زیبا و چشم انداز های بی نظیر می تواند بهترین انتخاب برای سفر و گشت و گذار باشد. اصلا فصل زمستان، فصل سفر است و نباید این فرصت بی نظیر را از دست بدهید. انتخاب های زیادی برای سفر های زمستانی خود دارید. می توانید سفر خود را در دی ماه آغاز کنید یا بگذارید برای ماه زیبای بهمن و یک سفر با آب هوا و طبیعت بهشت گونه تجربه کنید. یکی از نکاتی که باید به خاطر داشته باشید هوای دم دمی زمستان می باشد که گاهی بی نهایت سرد و بارانی و گاهی گرم با آفتابی سوزان، به همین دلیل بهتر است که چمدان خود را با دقت ببندید و قبل از سفر آب هوای کشور و شهری که می خواهید به آن سفر کنید را بررسی نمایید. آژانس آرزوی آسمان آبی با ارائه بهترین تور دبی زمستان 1402 و ارزان ترین تور دبی زمستان 1402 در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. همچنین تیم ما پیکج های ویژه ای برای زمستان در نظر دارد و شما می توانید سفر بی نظیر و هیجان انگیزی را برای خود با تور دبی زمستان 1402 رقم بزنید.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql