مرکز خرید لات تن

مرکز خرید لات تن

تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 بهمن ، 1398

خرید کردن همیشه یکی از جذاب ترین کار هایی است که می توانید در سفر به مالزی انجام دهیم و جایگاه ویژه ای در برنامه گشت شهری تور کوالالامپور دارد . مالزی با جذب هزاران گردشگر از سراسر جهان به یکی از قطب های گردشگری جهان تبدیل شده است. و دارای مراکز خرید بسیاری است یکی از بهترین مراکز خرید کشور مالزی مرکز خرید لات تن کوالالامپور می باشد. این مرکز خرید جزو بهترین و معروف ترین مراکز خرید کوالالامپور می باشد که گردشگران را به خود جذب می کند و به خودی خود جزو بهترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور تبدیل شده است.

معرفی مرکز خرید لات تن

معرفی مرکز خرید لات تن | Lot 10

فروشگاه‌های اصلی لات 10 فروشگاه زنجیره‌ای ژاپنی است که در آن انواع اجناس و لوازم خانگی و الکترونیک به فروش می رسد به علاوه در این مرکز خرید یک رستوران ژاپنی و یک مرکز تناسب اندام وجود دارد. مرکز خرید لات تن در مرکز شهر کوالالامپور در خیابان بینتانگ که یکی از اصلی ترین مراکز خرید و سرگرمی کوآلالامپور است قرار دارد. این مرکز خرید در پنج طبقه در دهه 90 میلادی ساخته شده است. در همین دهه مالزی درگیر رکود اقتصادی شد و مرکز خرید لات تن نیز از رونق افتاد. در سال 2012 مرکز خرید لات تن بازسازی شد. فضای داخلی این مرکز خرید دستخوش تغییرات گسترده شده و با ستون های زیبا و آثار هنری از جنس شیشه تزیین شده است. یک پل هوایی طبقه اول مرکز خرید لات تن را به ایستگاه مونوریل بوکیت بینتانگ که در کنار این مرکز خرید قرار دارد متصل می کند. یکی از بارزترین ویژگی های مرکز خرید لات تن هماهنگ کردن سبک فروشگاه های المللی با فرهنگ مردم مالزی است. بیشتر برند های سرشناس دنیا در این مرکز خرید نمایندگی فعال دارد از معروف ترین این فروشگاه ها می توان به زارا (Zara)، اچ اند ام (H&M)، ورساچه (Versace)، کلوین کلاین (Calvin Klein)، نایک (Nike) و تاپ‌شاپ (Topshop) اشاره کرد.

مرکز خرید  Lot 10

علاوه بر برند های معتبر جهانی فروشگاه نشنال جئوگرافیک در این مرکز خرید شعبه فعال دارد که می تواند محصولات علمی و آموزشی این شرکت را تهیه نمایید. همچنین در طبقه دهم این مرکز خرید باشگاه های تناسب اندام مدرن با تجهیزات کامل قرار دارد. یکی دیگر از بخش های محبوب مرکز خرید لات تن ، بخش رستوران های های زنجیره ای معتبر بین المللی نظیر مک دونالد است که در این مرکز خرید شعبه دارد که در در طبقه پنجم مرکز خرید لات تن قرار گرفته است. مرکز خرید لات تن یکی از معتبر ترین مرکز خرید کوالالامپور است که به شهرت جهانی رسیده است. گردشگرانی که با تور مالزی به این گشور سفر

مرکز خرید لات تن

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql