پارک آپلند باکو

پارک آپلند باکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 بهمن ، 1398

پارک آپلند باکو|Upland Park Baku
پارک آپلند باکو در نزدیکی شهر قدیمی باکو واقع شده است و به دلیل قرار گرفتن در قسمت مرتفع شهر با نام بام باکو نیز شناخته می شود. پارک آپلند باکو سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید.  در این پارک میتوانید به تماشای نمای پانورامای شهر تاریخی نشسته و از چشم انداز خط ساحلی دریای کاسپین لذت ببرید و یا به پیاده روی بپردازید. این پارک برای عکاسی بسیار مناسب می باشد، اگر مسافر تور باکو هستید پیشنهاد میکنیم حتما از این پارک زیبا دیدن نمایید. لازم به ذکر است که باکو شهر بادها است پس هنگام بازدید از این پارک زیبا حتما لباس گرم با خود به همراه داشته باشید.

پارک آپلند باکوامکانات پارک آپلند باکو
از جمله امکانات پارک آپلند باکو می توان به دوزمین تنیس، دو زمین فوتبال و همچنین یک زمین بازی کوچک اشاره کرد. پارک آپلند باکو مکانی مناسب برای دیدن غروب آفتاب است. همچنین می توانید بعد از گشت و گذار در پارک آپلند باکو از نزدیکترین مکان های تفریحی باکو مانند ونیز کوچک، موزه فرش، موزه کتاب و چرخ و فلک باکو دیدن فرمایید.

پارک آپلند باکودسترسی به پارک آپلند باکو
جهت رفتن به این پارک بهتر است از فونیکولار یا همان قطار کابلی استفاده کنید که ظرف مدت 7 – 8 دقیقه، آسان وسریع به این پارک زیبا برسید. همچنین می توانند با پیمودن پله های سنگی که به عنوان سمبل باکو شناخته شده است به پارک آپلند باکو دسترسی داشته باشید. پیشنهاد میشود از بالای میدانی که به عنوان جایگاه خیابان شهدا و برج های شعله شناخته شده وارد پارک شوید. پارک آپلند از جمله زیباترین جاذبه های گردشگری باکو شناخته شده است. 

بام باکوآدرس پارک آپلند باکو:
Parliament Ave.Baku, Azerbaijan



6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql