بازار راجا کیماندی آگرا

بازار راجا کیماندی آگرا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 اسفند ، 1398

بازار راجا کیماندی آگرا | Raja ki mandi

شهر آگرا جزو سومین شهرهای بزرگ در ایالت اوتار پرادش واقع در کشور هندوستان می باشد که در کنار یک رودخانه زیبا به نام یامونا(جمنا) واقع شده است. مسافتی که از پایتخت هندوستان یعنی دهلی باید تا شهر آگرا طی کرد حدود دو ساعت و نیم با ماشین سواری، چهار ساعت با قطار و نیم ساعت با هواپیما می باشد. از جاذبه های گردشگری آگرا می توان به بازارها و مراکز خرید اشاره کرد.

بازار-راجا-کیماندی-آگرا

یکی از بازارهای پر طرفدار شهر آگرا بازار راجا کیماندی می باشد. این بازار در محله ای قدیمی به نام نافه آگرا در جاده M.G قرارگرفته است. در چندین سال گذشته فروشگاه های کوچک و کمی در دو طرف خیابان بود ولی رفته رفته به وسعت این بازار افزوده شد. گردشگرانی که با تور هند سفر می کنند وقتی به بازار راجا کیماندی واقع در شهر آگرا می رسند به علت تنوع انواع وسایل در آنجا حتما درنگی دربازار خواهند داشت. این بازار لوازم متعددی از کفش، پوشاک و لوازم جانبی را درخود جای داده که همگی آنها را می توانید با قیمتی ارزان و بسیار مناسب خریداری کنید. برخی از فروشگاه های قدیمی هم به فروش پارچه و لباس مشغول هستند. بازار راجا کیماندی یکی از بهترین بازارهای شهر آگرا می باشد که روزانه جمعیت زیادی برای خرید و بازدید از لوازم و اجناس مراجعه می کنند. برای علاقه مندان به شیرینی نیز مغازه هایی مخصوص وجود دارد که به محبوبیت بازار افزوده است.

بازار-راجا-آگرا

افرادی که عاشق خریدهای خیابانی هستند حتماً در سفرشان به این بازار بروند که مطمئناً دست پر برمی گردند. ناگفته نماند برای مجلس و مهمانی هایی که دارید نیز این بازار لباس های مجلسی خاصی را برای فروش گذاشته است که می توانید با چانه زدن با بهترین قیمت خریداری کنید. بازار راجا کیماندی برای جذب هرچه بیشتر توریستان و گردشگران خارجی تمام سعی خود را برای گسترش و پیشرفت در زمینه فروش را انجام می دهد. آرزوی آسمان آبی برای شما عزیزان سفری خوش را آرزومند است.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql