بازار سادار آگرا

بازار سادار آگرا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 بهمن ، 1398

بازار سادار آگرا | Sadar

همانطور که میدانید هندوستان کشوری بسیار دیدنی و دارای بهترین آب و هوا مخصوصاً در ماه های اکتبر تا مارس می باشد که توریستان بسیاری را ترغیب می کند که با تور هند در این ماه ها به این کشور سفر کنند. محال است که به هند بروید و از شهر جذاب آگرا دیدن نکنید. شهر آگرا تعداد بی شماری از مکان های فرهنگی و باستانی را در دل خود جای داده است. یکی از جاذبه های گردشگری معروف جهان که همان تاج محل می باشد نیز در شهر زیبای آگرا قرار گرفته است.

بازار-سادار-آگرا

از جمله جاذبه های دیدنی شهر آگرا در هندوستان می توان به بازارها و مراکز خرید اشاره کرد که البته شهر آگرا مملوء از مکان های فرهنگی و باستانی نیز می باشد. یکی از بازارهای پر تردد و شلوغ در شهر آگرا بازار سادار است که در آن لباس های مدرن و به روز به راحتی یافت می شود. این بازار که در یک مکان پر جنب و جوش از مناطق آگرا قرار گرفته است بهترین مکان برای گرفتن سوغاتی های ارزنده برای عزیزانتان می باشد. 

بازار-سادار

در بازار سادار انواع فروشگاه هایی که از برندهای معتبر جهانی استفاده می کنند وجود دارد که این امر برای علاقه مندان به مارک های خاص بسیار جذاب می باشد. اگر به همراه خانواده به این بازار نسبتاً بزرگ و سنتی رفتید و خریدهای متنوعی از محصولات چرمی، صنایع دستی و شیرینی های خوشمزه برای خود داشتید می توانید برای کمی استراحت به رستوران های آن منطقه بروید و از غذاهای بی نظیر محلی هم لذت ببرید. بازار سادار از نظر موقعیت در نزدیکی ایستگاه راه آهن آگرا کانگکنتت قرار گرفته است که دسترسی خوبی به افراد برای رسیدن به بازار می دهد.

بازار-سادار-آگرا-هندوستان

برای اطلاع از نرخ تورهای لحظه آخری با همکاران فروش ما در آژانس آرزوی آسمان آبی در تماس باشید.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql