بازار کیناری آگرا

بازار کیناری آگرا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 بهمن ، 1398

بازار کیناری آگرا | Kinari

هندوستان کشور افسانه ها و خدایان گوناگون می باشد که راز و رمزهای زیادی دارد. این کشور که تاریخ و فرهنگ غنی در خود دارد برای مسافران و گردشگران تور هند بسیار جذاب می باشد. وقتی برای گشت و گذار به آگرا که یکی از شهر های بزرگ هند هست می روید با معابد و ساختمان های جالبی برخورد می کنید که همگی پر از شگفتی هستند.  

بازار-کیناری-آگرا

بازار کیناری یکی از بازار های معروف و شلوغ شهر آگرا می باشد که در دو طرف بازار مغازه های متعدد و متنوعی برای بازدید توریستان هند وجود دارد. این بازار که یکی از جاذبه های گردشگری آگرا می باشد به قدری پر هیاهو هست که رفت و آمد با وسیله نقلیه در آن تقریبا غیر ممکن می باشد. شلوغی بازار به این بر می گردد که مورد علاقه بسیاری از گردشگران خارجی و افراد محلی قرار گرفته است که به علت ارزانی اجناس همیشه دست پر از آنجا می گردند.

بازار-کیناری

در بازار کیناری طیف گسترده ای از لوازمی چون صنایع دستی، تیله، پارچه، چرم، ظروف زیبای شیشه ای و ... موجود می باشد. بازار کیناری در خیابان پشت مسجد جامع قرار گرفته است که یک بازار عمده فروشی با نرخ مناسب می باشد و در آن برای علاقه مندان، زیورآلات چشم گیری برای فروش موجود است. این بازار نشانه فرهنگ و سبک ساده زندگی مردم بی آلایش هند می باشد.

بازار-کیناری-آگرا-هندوستان

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql