مرکز خرید جواهیر استانبول

مرکز خرید جواهیر استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 اسفند ، 1398

استانبول از شهرهای توریستی کشور ترکیه است که دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری است که نظر بسیاری از توریستها را به سوی خود جذب کرده است. این شهر علاوه بر مکان های دیدنی که دارد در برگیرنده ی فروشگاه ها و مرکز خریدهای فراوانی است که برای خرید کردن بسیار مناسب هستند و بین مسافران تور ترکیه محبوبیت ویژه ای دارند. از جمله یکی از آنها می توان به مرکز خرید جواهیر اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه با آژانس آرزوی آسمان باشید.

مرکز-خرید-جواهیر-استانبول-ترکیه

مرکز خرید جواهیر شهر استانبول ، در مساحتی حدود 420.000 متر مربع در 6 طبقه ساخته شده است که در آن 343 فروشگاه از معروفترین و معتبرترین برندهای جهانی وجود دارد که تقریبا 110.000 متر مربع از کل مساحت مجموعه به همین فروشگاه ها اختصاص داده است. در مرکز خرید جواهیر 34 رستوران و قست فود موجود می باشد. در این مرکز خرید می توانید انواع و اقسام اجناس از جمله پوشاک و کیف ، کفش و لوازم های خانگی و .... را با مارک های جهانی و اصل مشاهده کنید.

مرکز خرید جواهیر استانبول آنقدر بزرگ و وسیع است که یک مجموعه تفریحی سرپوشیده را در خود جای داده است که شامل دورازده سالن سینما و تئاتر و همچنین یک سینما مختص کودکان بعلاوه یک شهر بازی برای تمام سن ها می باشد. یکی از ویژهگی های این مرکز خرید که آن را به یک مکان توریستی نیز تبدیل کرده وجود سقف شیشه ای 2500 متر مربعی آن است که به کل از شیشه می باشد و صاحب دومین ساعت بزرگ در جهان است که نزدیک به 3 متر ارتفاع آن است.

مرکز خرید جواهیر استانبول دارای معماری جذابی است ، راهروهای زیبا ، سیستم روشنایی و تهویه هوای مدرن و میزبانی فروشگاه های برند و معروف جهان ، سبب شده تا از پربازدید ترین مرکز خریدهای ترکیه از نظر توریستها و مسافرانتور ترکیه شود. این مرکز خرید در اروپا بزرگترین و در جهان در رده ی ششم از نظر وسعت قرار دارد. این مرکز خرید در سال 2005 میلادی افتتاح شد و امروزه تحت مالکیت شرکت Cevahirler Group  می باشد .

مرکز خرید جواهیر از لحاظ دسترسی در ناحیه شیشلی استانبول قرار دارد و از همه نقطه ها بهترین و راحت ترین دسترسی را دارد که بهترین راه رسیدن به آن هم مترو می باشد .

مرکز-خرید-جواهیر-استانبول
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql