استانبول فروم

استانبول فروم

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 اسفند ، 1398

در زیر بنای بزرگی به مساحت 175000 متر مربع فروشگاهی ساخته شده که مرکز خرید استانبول فروم نامیده شد. این مجتمع شامل بیش از 280 مغازه برندهای داخلی و خارجی است. در این مرکز انواع رستورانها وجود دارد. بالن‌های غول آسایی که در آسمان افراشته شده‌اند، لوگوی این مجموعه را از فاصله های دور به بینندگان نشان می دهند. اگر شماهم به دنبال محصولات IKEA آیکیا هستید، اینجا را به هیچ وجه فراموش نکنید. در ادامهآسمان آبی را دنبال کنید تا اطلاعات بیشتری از این مرکز خرید بدست آورید.

 مرکز خرید استانبول فروم دارای متراژی بالغ بر 30000 متر مربع فقط که حدود 15500 متر مربع فضای آن را سوپرمارکت این مجموعه اشغال کرده است. باقی مساحت را نیز پارک و مکانی برای برگزاری فستیوال های مهم در شهر استانبول و یا کنسرت‌های مختلف به خود اختصاص داده است. اختصاص یک فضای بزرگ برای فستیوال ها، کنسرت ها و اتفاقات مهم ورزشی به این مجموعه باعث شده فروم استانبول به یکی از بی بدیل‌ترین مناطق توریستی استانبول تبدیل شود، همچنین شامل محلی برای انجام جشنها و مراسم ویژه است و مسافران تور استانبول می توانند در این مجموعه چند ساعاتی را لذت ببرند و تفریح کنند.

فروم استانبول چرخ فلکی غول پیکر دارد که ارتفاع آن به بلندی پل بسفروس خواهد بود، همچنین در فروم استانبول سالن بولینگ، رستوران‌ها، سینما IMAX، زمین اسکی روی یخ و زمین‌هایی بازی برای کودکان وجود دارد. نقطه تمایز فروم استانبول نسبت به سایر مراکز وجود آکواریوم و تونلی است که در زیر آب قرار گرفته‌اند. معماری خاص این تونل 270 درجه ای باعث شده است فضای فوق العاده ای ایجاد کند تا بازدیدکنندگان این حس را داشته باشند که در قعر دریا در کنار آبزیان مختلف هستند

شعبه هایی از برندهای مطرح همچون زارا، ام اند اس، سی اند ای و ... در فروم استانبول حضور دارند، پارکینگ این مجموعه گنجایش 5500 وسیله نقلیه را دارد. اگر میخواهید از بلندترین ارتفاع، تنگه بسفر را ببینید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به بالاترین قسمت این مجموعه بروید، چرا که فروم یک آسمان‌خراش بزرگ در کنار این تنگه است. البته باز هم این مرکز خرید در حال توسعه هایی شامل فضاهای عمومی و پارک ‌ها خواهد شد که در آن جشنواره‌ها و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی سازمان ‌‌دهی انجام خواهد گرفت. مرکز خرید فروم استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید در قسمت اروپایی شهر استانبول است، در این مجموعه 5000 نفر مشغول به کار شده‌اند. نزدیک به 495000 متر‌مربع بزرگی این مجموعه است که در خیابان بایرامپاشا قرارگرفته است. می‌توان تعداد افراد بازدیدکننده از این مجموعه در سال را چیزی بیش از 20 میلیون نفر تخمین زد.برای رفتن به مرکز خرید فروم استانبول از میدان تکسیم و یا از هر ایستگاه دیگری سوار مترو شوید و در ایستگاه Mecidiyekoy شیشلی پیاده شوید.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql