کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

استانبول یکی از پر ترددترین شهرهای ترکیه با کلی جاذبه های گردشگری شگفت انگیز می باشد که افراد زیادی را ترغیب می کند که با توراستانبول سفر کنند. در این شهر باستانی انواع آثار باستانی اصیل و با ارزش به ثبت رسیده که یکی از آن ها کاخ مجلل و زیبای چراغان استانبول با کلی تغییر و تحول در گذر زمان می باشد که آژانس آرزوی آسمان آبی به معرفی آن می پردازد.

کاخ چراغان استانبول | Ciragan Palace Kempinski

بنای کاخ چراغان در محله بشیکتاش و اورتاکوی ساخته شده است که در نزدیکی ساحل اروپایی بسفر نیز می باشد. این بنا با طراحی بسیار شکیل نیگوغایوس بالیان که ارمنی زبان بود، به اجرا رسیده است. در گذر زمان اتفاقات ناگواری برای این کاخ اتفاق افتاد که از جمله آن می توان به آتش سوزی سال 1910 میلادی اشاره کرد که توسط آن ساختمان اصلی کاخ به طور کامل فرو ریخت و تنها دیواره های بیرونی تقریباً سالم ماندند. پس از فراز و فرودهایی که این کاخ داشت سرانجام پس از آخرین بازسازی کارایی آن به هتل لوکس تغییر پیدا کرد. مجموعه این بنا، نخستین و تنها کاخ و هتل امپراطوری عثمانی به حساب می آید. این کاخ که به هتل چراغان پالاس کمپینسکی تغییر نام داد از لحاظ امکانات نیز بی نظیر شد که 5 ستاره را به خود اختصاص داد.

Asemanabi-کاخ-چراغان

هتل چراغان پالاس کمپینسکی

هتل های زنجیره ای کمپینسکی در قصر عثمانی قرار دارد که متعلق به قرن نوزدهم میلادی است این بنا در 5 طبقه و یک ساختمان کمکی 3 طبقه ساخته شده که پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور ترکیه دارند. هتل چراغان با وجود 310 اتاق و سوئیت شیک گردشگران زیادی را سالیانه به خود جذب می کند که این اتاق ها شامل 31 سوئیت و 76 اتاق دو نفره می باشد.

Asemanabi--کاخ-چراغان-2

امکانات هتل چراغان پالاس کمپینسکی

امکاناتی که این هتل لاکچری دارد از قبیل استخر بزرگ بسیار تمیز، مرکز ماساژ با بهترین خدمات در محیط های باز و سرپوشیده، سالن بدنسازی به همراه مربی های شخصی و ... می باشند. قبل از اینکه اتاقی در این هتل رزرو کنید باید بدانید که این هتل اتاق سلطان را در خود جای داده که جزو جاذبه های گردشگری استانبول می باشد و در سال 2012 میلادی توسط CNN لقب چهاردهمین اتاق گران در جهان را که حدوداً شبی 15/332 دلار بود، به ثبت رسانده است. 
اتاق های هتل چراغان پالاس با وجود دارا بودن تلویزیون با شبکه های جهانی، لوازم بهداشتی لوکس، میز، ماساژ در اتاق، ارائه خدمات روزانه، شیشه های تمام قد بزرگ، بالکن های رو به دریا و باغ و تخت خواب های لاکچری آسایش و آرامش را برای مسافران به ارمغان می آورد.
برای افرادی که به تغذیه خود بسیار اهمیت می دهند نیز رستورانی تمیز و بین المللی به نام لالدن، با ارائه روزانه 250 نوع غذا مشغول به کار می باشد البته که رستوران توگرا نیز با بهره گیری از لذیذترین غذاها و پخش موسیقی زنده طرفداران خاص خود را در این هتل دارد. صبحانه های رستوران های هتل متشکل از 250 نوع مواد غذایی ارگانیک می باشد.

Asemanabi--کاخ-چراغان3

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql