پارک آبی آکوا کلاب دلفین استانبول

پارک آبی آکوا کلاب دلفین استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

هنگامی که به شهر زیبا و جذاب استانبول سفر می کنید با کلی جاذبه های گردشگری دیدنی مواجه می شوید که هر کدام از آن ها به نوعی شگفت انگیز هستند. همیشه مراجعه به پارک های آبی یکی از بهترین تفریحاتی می باشد که بعد از کلی گشت و گذار و خستگی ناشی از آن می چسبد. در اینجا آژانس آرزوی آسمان آبی شما را با بهترین پارک آبی استانبول یعنی پارک آبی آکوا کلاب دلفین آشنا می کند.

Asemanabi-پارک-آبی-دلفین

معرفی پارک آبی آکوا کلاب دلفین استانبول

پارک آبی آکوا کلاب دلفین واقع در منطقه Eyup، شاخ طلایی می باشد که در سال 2001 میلادی تاسیس و مجدداً در سال 2016 میلادی سیستم ها و امکانات این پارک ارتقا و افزوده شده است. 
گردشگرانی که برای بازدید از این پارک رویایی با تور ترکیه به قسمت اروپایی استانبول سفر می کنند می توانند شاهد بازی دلفین ها، شیرماهی بزرگ و نهنگ سفید باشند و با گذراندن لحظات خوش در کنار آن ها عکس های یادگاری نیز بگیرند. نمایش دلفین ها معمولاً یک ساعت به طول می انجامد که شما حق انتخاب دارید که از دور شاهد بازی های دلفین ها باشید یا دل را به دریا بزنید و پا به پای دلفین ها شنا کرده و با آن ها بازی کنید. عمق استخر پنج متر می باشد و جلیقه و کمکی وجود ندارد به این منظور باید ابتدا از ماهر بودن خود و همچنین سلامت جسمی خود مطمئن شوید سپس به شنا در کنار دلفین ها مشغول شوید. زنان باردار به هیچ عنوان اجازه شنا در استخر دلفین ها را ندارند. تمام بازی های موجود در پارک برای سنین مختلف طراحی و اجرا شده که همگی می توانند کاملاً به وجد بیایند.
پارک آبی آکوا کلاب دلفین استانبول، همیشه افراد را با طیف وسیعی از بازی های هیجان انگیز و سرگرم کننده روبرو می کند. در این پارک خارق العاده 11 دلفین، 3 فک و 4 کوسه وجود دارد که می توانید بهترین و شادترین خاطرات عمر خود را کنارشان تجربه کنید. رستوران های موجود در این پارک خیال شما را از نظر تغذیه راحت می کند که البته قیمت های تقریباً بالایی دارند.

PSD-Asemanabiپارک-های-آبی

امکانات پارک آبی آکوا کلاب دلفین استانبول

موشک
سرسره شاه کبرا
والیبال ساحلی
سرسره های کودکان
استخر واترپولو
استخر بزرگ
استخر کودکان
شیرهای دریایی
سونامی
سقوط آزاد
سرسره های آنوکاندا
استخر خانواده
استخر موج
 لنگرگاه 
شنا با دلفین ها
اجرای نمایش دلفین ها
زمین تنیس

Asemanabi-1پارک-آبی-دلفین

هزینه ورودی پارک آبی آکوا کلاب دلفین استانبول

ورودی کودکان زیر 4 سال در این پارک کاملاً رایگان است.
ورودی خانم ها هر روز هفته 35 تله و آخر هفته ها 45 تله است.
ورودی آقایان هر روز هفته 50 لیر و آخر هفته ها 60 لیر است.
کودکان 5 تا 12 سال هر روز هفته 25 تله و آخر هفته ها 35 تله است.

Asemanabi-پارک-آبی-دلفین3

ساعات بازدید پارک آبی آکوا کلاب دلفین استانبول

این پارک آبی که جزو جاذبه گردشگری استانبول می باشد همه روزه 9 صبح الی 6 عصر امکانات برای عموم مردم ارائه می دهد.

Asemanabi-پارک-آبی-دلفین4

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql