موزه مینی سیتی آنتالیا

موزه مینی سیتی آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

به ذهن اکثر مردم و مسافران تور ترکیه این فکر خطور می کند که موزه به معنای مشاهده تنها آثار ارزشمند تاریخی است. برای رهایی از این تفکر حتماً به تماشای موزه مینی سیتی بپردازید. همان طور که از نام این موزه پیداست مینیاتورهای برجسته ای از آثار هنری در موزه قرار دارد که آژانس آرزوی آسمان آبی اطلاعات بیشتری را برای شما جمع آوری کرده است.

Asemanabi-موزه-مینی-سیتی

موزه مینی سیتی آنتالیا | MiniCity

در این موزه بی نظیر که جزو جاذبه های گردشگری آنتالیا به حساب می آید، انواع آثار باستانی و بناهای قدیمی مشهور که در دنیا هستند از عهد عتیق تا به امروز، با دیتیل و ابعادی کوچک قرار گرفته است همچنین ماکت های مینیاتوری از نمادها، آثار معروف، مناطق و ساختمان های مطرح نیز به چشم می خورد. همچنین جاذبه های دیدنی و تاریخی موجود در کشور ترکیه نیز همگی در این موزه گردآوری شده اند. یکی از ویژگی های خاصی که این موزه دارد برقراری ارتباط با چهار زبان دنیا برای بازدید کننده ها می باشد و نیز اطلاعات هر اثر در کنارش به صورت سنگ نوشته درآمده است. افرادی که به دنبال ثبت خاطره هستند نیز می توانند عکس های یادگاری در کنار این ساختمان های کوچک تهیه کنند.
از جمله بناهای مینیاتوری موجود در این موزه می توان به: مسجد ایاصوفیه، کلیسای نیکلاس، پاموک کاله، معبد آگوستوس و ... می باشد. این موزه جالب همه روزه از ساعت 8 صبح الی 19 شب برای بازدید عموم باز می باشد.

Asemanabi-موزه-مینی-سیتی1

تصاویری از موزه مینی سیتی آنتالیا

Asemanabi-موزه-مینی-سیتی2

Asemanabi-موزه-مینی-سیتی3

Asemanabi-موزه-مینی-سیتی4

Asemanabi-موزه-مینی-سیتی5

Asemanabi-موزه-مینی-سیتی6

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql