موزه قوم نگاری آنتالیا

موزه قوم نگاری آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

اگر می خواهید به دوران قدیمی و باستانی عثمانی ورود کنید یکی از راه حل ها موزه گردی می باشد. در آنتالیا موزه های تاریخی زیادی که جزو جاذبه های گردشگری آنتالیا محسوب می شوند، وجود دارد که از جمله آن ها موزه قوم نگاری می باشد که در سال 1996 میلادی تاسیس شده است. در موزه قوم نگاری آنتالیا بازدیدکننده ها را با فرهنگ و رسوم مردم ترک زبان بیشتر آشنا می کند. آژانس آرزوی آسمان آبی نیز اطلاعاتی در این زمینه برای شما عزیزان ارائه می کند.

Asemanabi-قوم-نگاری1

معرفی موزه قوم نگاری آنتالیا

این موزه در دو ساختمان بنا شده که یک بخش آثار هنری و بخشی آثار تاریخی مردم ترک و همچنین سبک زندگی این مردم را به اشتراک گذاشته است. فضای بیرونی موزه قوم نگاری باغ سرسبز و زیبایی احاطه کرده و با وجود کلیسای ارتدوکس در آن، که متعلق به سال 1863 میلادی می باشد، جذابیت زیادی برای بازدیدکننده ها بوجود آورده است.
فرهنگ را در این موزه با ارائه ماکت هایی که با لباس های خوش رنگ و محلی پوشیده شده اند نشان داده اند که هر کدام مشغول انجام کاری می باشند به طور مثال یکی در حال پخت نان، دیگری پارچه بافی و بعضی در حال برگزاری مراسم شادباش و جشن و سور حنابندان هستند. در ادامه شما را به دیدن تصاویری از این موزه دعوت می کنیم. برای دانستن نرخ تور ترکیه و آنتالیا آرزوی آسمان آبی را همراهی کنید.

Asemanabi--قوم-نگاری

Asemanabi--قوم-نگاری2

Asemanabi--قوم-نگاری3

Asemanabi--قوم-نگاری4

Asemanabi--قوم-نگاری7

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql