موزه باستان شناسی آنتالیا

موزه باستان شناسی آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 خرداد ، 1397

Antalya Museum of Archeology

ترکیه کشوری است که به دلیل وجود جاذبه های توریستی و تاریخی بسیاری که دارد و همچنین امکانات تفریحی خوبی که ارائه می دهد در سال درصد بالایی از گردشگران را به سمت خود جذب می کند . شهر آنتالیا یکی از شهرهای توریستی و محبوب این کشور می باشد که یکی از قطب های گردشگری در ترکیه به شمار می آید. در این شهر موزه های متعددی وجود دارد که در این مطلب به یکی از آنها اشاره می کنیم، برای آشنایی بیشتر همراه با آرزوی آسمان آبی باشید.

موزه-باستان-شناسی-آنتالیا

موزه باستان شناسی ، از مشهورترین موزه های موجود در آنتالیا  و درلیست مهمترین موزه های این شهر می باشد، شما می توانید ارزشمندترین باقی مانده های خرابه ها از شهرهای قدیمی آناتولی را مشاهده کنید که برای گردشگران و مسافران تور ترکیه که می خواهند اطلاعات خود را در مورد تاریخ و فرهنگ چندین هزار ساله این کشور کامل کنند ، بسیار حائز اهمیت می باشد.

داخل موزه باستان شناسی آنتالیا چهارده اتاق نمایش وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به گالری خدایان و گالری Sarcophagus اشاره کرد ، همچنین در این موزه اشیاء تاریخی و دیدنی که متعلق به تاریخ 2500 ساله آناتولی عصر حجر و دوران روم باستان و حکومت عثمانی است به چشم می خورد.

موزه-باستان-شناسی-آنتالیا-ترکیه

موزه باستان شناسی در منطقه ای به نام کنیالتی که با مرکز شهر آنتالیا حدود 1.5 کیلومتر فاصله دارد واقع شده است و از مکان های توریستی آنتالیا می باشد که خیلی هم پربازدید است. ساعت کار در این موزه از سه شنبه تا یکشنبه بین ماههای آوریل و اکتبر از 9:00 الی 19:30 می باشد و در بین ماههای نوامبر تا مارس 8:30 الی 17:00 می باشد.

موزه-باستان-شناسی-ترکیه

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql