خلیج ریپالس و خلیج  موج بزرگ هنگ کنگ

خلیج ریپالس و خلیج موج بزرگ هنگ کنگ

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 مرداد ، 1397

Repulse Bay & Big Wave Bay Hong Kong

هنگ کنگ، یکی از مناطق خودمختار چین می باشد که از جهات مختلف به دریا راه دارد، به همین دلیل علاوه بر وجود بنادر تجاری مهم، سواحل زیبایی نیز دارد. در ادامه با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با دو ساحل معروف این منطقه آشنا شوید.

خلیج-ریپالس-خلیج -موج-بزرگ-هنگ-کنگ

خلیج ریپالس و ساحل طلایی آن یکی از زیباترین سواحل هنگ کنگ و چین می باشد. این ساحل در بین مردم محلی و توریست های خارجی محبوبیت خاصی دارد و پیشنهاد می شود در تور هنگ کنگ خود سری هم به این ساحل بزنید.

این خلیج در قسمت جنوبی جزیره هنگ کنگ قرار دارد و تا دهه 1960 ساختمان های مسکونی زیاد وجود نداشت، ولی  بعد از ساخت و سازهای فراوان پیشرفت چشم گیری داشت و در حال حاضر این منطقه یکی از گرانترین مناطق مسکونی هنگ کنگ به حساب می آید.

یکی دیگر از سواحل معروف هنگ کنگ که می شود از آن به عنوان یک مکان توریستی یاد کرد، خیلج موج بزرگ (Big Wave) است که در قسمت شرقی جزیره هنگ کنگ قرار دارد و یک ساحل ماسه ای است. این ساحل  مکان مناسبی برای شنا کردن و آفتاب گرفتن می باشد. علت نام گذاری این خلیج به اسم "موج بزرگ" وجود موج های بزرگ ولی آرام در این منطقه می باشد. این ساحل مکان مناسبی برای استراحت بعد از پیاده روی در ارتفاعات "اژدها" می باشد که در نزدیکی ساحل قرار دارد. 

خلیج-ریپالس-خلیج -موج-بزرگ


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql