جزیره کبوتر کوش آداسی

جزیره کبوتر کوش آداسی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 خرداد ، 1397

Pigeon Island Kusadasi

کوش آداسی از شهرهای توریستی کشور ترکیه می باشد که طرفداران زیادی در بین گردشگران دارد. این شهر علاوه بر جاذبه های توریستی که دارد و امکانات تفریحی دارای چندین جزیره نیز می باشد. همراه با آسمان آبی باشید تا با یکی از این جزیره ها آشنا شویم.

جزیره ای که به عنوان سمبل شهر کوش آداسی می‌باشد جزیره کبوتر نام دارد ، در واقع معنی اسم کوش آداسی نیز همین جزیره پرنده می باشد. منظره های زیبای  این جزیره در هنگام غروب خورشید هر شخصی  را به خود جذب می کند و تصویری به یاد ماندنی را در ذهن ها باقی می گذارد که از معروف ترین جاذبه های گردشگری کوش آداسی می باشد.

جزیره-کبوتر-کوش-آداسی-ترکیه

زمانی که فصل مهاجرت پرندگان فرا می رسد ، جزیره کبوتر واقع در کوش آداسی پر از پرنده های زیبا می شود. در زمان های گذشته اسم این جزیره کوش آداسی یا جزیره پرندگان بوده است اما در دوران امپراتوری عثمانی این اسم را به روی شهر گذاشتند و برای این جزیره نام جزیره کبوتر ها را انتخاب کردند. در دوره حکومت عثمانی جزیره کبوتر به دلیل موقعیت استراتژیک خود برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار گرفته می شد به همین سبب درون این جزیره یک قلعه احداث شده است. همچنین بازدید از موزه داخل قصر بزرگ جزیره خالی از لطف نیست.

جزیره-کبوتر-کوش-آداسی
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql