بلوار ساحلی باکو

بلوار ساحلی باکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 مرداد ، 1397

City Boulevard Baku

از دیگر جاذبه های بسیار لذت بخش در باکو بلوار ساحلی آن می باشد. خیابان اصلی شهر که در امتداد دریای خزر واقع شده است و پر از کافه های بزرگ و کوچکی است که قرار گاه خیلی از مردم بومی آن و حتی گرشگران تور باکو نیز می باشد. با وجود فواره های بسیار جذاب و دیدنی که در محوطه ای سرسبز قرار گرفته و از هر لحاظ برای بینندگان دل چسب است. نسیم خنکی که از روی آب بلند می‌شود، خانواده‌ها، زوج‌های جوان و نوازندگان آماتور را به این بلوار می‌کشاند و فضای لذت بخش و صمیمی ایجاد می‌کند که جزو جاذبه ‌های دیدنی باکو است.

در همان نزدیکی ها چندین ساختمان و مراکز مختلف تجاری و تفریحی وجود دارد که مسافران تور باکو می توانند از آن ها برای خرید سوغاتی و مایحتاج خود از آن ها بهره مند شوید. ساختمان های مدرن و مجهز که می توان از آن ها برای خرید کردن و گشت و گزار استفاده کرد عبارتند از مرکز تجارت باکو، مرکز خرید چهار طبقه پارک بلوار و مرکز بین‌المللی موغام.

یکی از سرگرمی های بسیار شاد در این بلوار ساحلی این است که دوچرخه کرایه کنید و بین درخت‌ها و گل‌های رنگارنگ و در هوای خوب کنار دریا رکاب بزنید و از فضای این بلوار زیبا لذت ببرید.  تور قایق رانی نیز در این ساحل وجود دارد و می توانید از این تفریح جذاب هم بهره مند شوید. برای رزرو تور آذربایجان و دریافت اطلاعات بیشتر در همین زمینه با همکاران ما در آژانس مسافرتی آسمان آبی مشورت فرمایید.

 بلوار-ساحلی-باکو

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql