میدان فانتین باکو

میدان فانتین باکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 مرداد ، 1397

Fantin Square Baku

باکو  شهری جذاب و دیدنی در جمهوری آذربایجان و پرجمعیت‌ترین شهر قفقاز می باشد. همسایه آشنای ایرانی ‌ها و خواهر خوانده تبریز است. اولین چیزی که نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند معماری بسیار چشم گیر همراه با آسمان‌ خراش ‌های مدرن آسیایی و خیابان ‌های سنگ فرش اروپایی در کنار یادگارهای شوروی و دوران کمونیسم آن می باشد.

این شهر برای همه نوع سلیقه مناسب است. باری خرید کردن، پیاده روی کردن، بازدید از جاذبه های گردشگری باکو، میل کردن غذا در رستوران های متنوع آن همگی از سرگرمی هایی است که می توان در طول مدت سفر از آن ها بهره برد. شب ها نورپردازی فواره ها و سر و صدای بازی بچه ها و حرف زدن محلی ها میدان رو جذاب تر می کند. سوژه های خوبی هم برای عکاسی دارین مثل نمای بیرونی موزه نظامی گنجوی که با مجسمه های زیبا تزئین شده و مجسمه برنزی زن جوان آذری با چتر بیرون رستوران مک دونالد.

میدان فانتین یکی از همین جاذبه ها می باشد. این میدان با چند فواره زیبا در مرکز شهر باکو قرار گرفته، در کنار این میدان صنایع دستی آذربایجان برای خرید وجود دارد و معمولا در زمان عصر شلوغ می شود و در شب این میدان چراغانی می شود و نورپردازی فواره ها نمای زیبایی را ایجاد می کند . البته به غیر از اینکه مسـافران تور باکو برای سرگرمی و تفریح  به بازدید از این میدان می روند، محلی برای تفریح و پیک نیک تعطیلات آخر هفته‌ ی مردم این شهر نیز می باشد.  اگر به میدان فانتین رفتید حتماً به پارک نظامی که در نزدیکی آنجا قرارگرفته هم سری بزنید. در اطراف این میدان و خیابان کناری‌اش که دور بزنید می‌توانید صنایع‌دستی آذربایجان را برای سوغات بخرید. هم چنین در نزدیکی میدان چندین کافه هم برای صرف چای و نوشیدنی‌های دیگر موجود است. در نزدیکی میدان تعداد زیادی رستوران دیده می شود که بهترین کباب های باکویی را پخت می کنند. برای مشاوره رایگان در زمینه هتل ها و تورهای باکو با همکاران ما در آژانس مسافرتی آسمان آبی تماس حاصل فرمایید.

 میدان-فانتین-باکو

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql