پارک آبی آتلانتیس دبی

پارک آبی آتلانتیس دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 مرداد ، 1398

پارک آبی آتلانتیس دبی Atlantis Dubai Water Park

پارک آبی آتلانتیس از جمله معروف ترین پارک های آبی دبی و بهترین جاذبه های توریستی دبی است و شامل هیجان انگیز ترین سرسره های آبی می شود. هتل آتلانتیس دبی در نزدیکی خود پارک آبی آتلانتیس دبی را جای داده به همین دلیل است که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. هتل آتلانتیس دبی یکی از بهترین هتل های دبی به شمار می رود. بسیاری از افرادی که به پارک آبی آتلانتیس میروند از هتل آتلانتیس دبی برای محل اقامت خود استفاده می کنند. این پارک با دارابودن 7 مدل سرسره آبی ست که با سوار شدن بر روی هر کدام می توانید هیجان و نشاط به همراه کمی ترس را به خود هدیه دهید. در پارک آبی آتلانتیس دبی بخش هایی مانند سرزمین شیرهای دریایی، وسایل بازی، آکواریوم و غواصی است.

پارک آبی آتلانتیس دبی _ آسمان آبی

تفریحات پارک آبی آتلانتیس دبی

سرسره آبی آکواکندا از طولانی ترین سرسره های آبی موجود در پارک آبی آتلانتیس دبی است. سرسره آبی آکواکند به سرسره مار معروف است و به دلیل پیچ های تودرتویی است که دارای طرفداران بسیاری است. با سوار شدن بر این سرسره های آبی و عبور از تونل های باریک و سرپوشیده به هیجان و لذت دست پیدا میکنید. در نهایت پس از عبور از تونل به محوطه قیفی شکل که از جنس فیبر ساخته شده به یک استخر عمیق وارد می شوید.

سرسره زوم رنگو
سرسره زوم رنگو حالت U شکل دارد. برای استفاده از از این سرسره های آبی در ابتدا باید سوار تیوپ های یک یا دو نفره شوید و به شکل عمودی سقوط کنید.

سرسره انتقام خدای دریا

با سوار شدن بر سرسره انتقام خدای دریا باید با تمام قوا با آب بجنگید. حس پرتاب شدن بی اختیار احساس عجیب و وحشتناکی است، اما در این پارک آب یپس از پرت شدن پس از سقوط و پیچ و تاب خوردن به استخری وسیع می رسیم . 
به جز سوار شدن بر سرسره و بالابردن آدرنالین در پارک آبی آتلانتیس، تفریح های دیگری هم وجود دارند که نیازی ندارد که قلب شما به تندی بتپد.
رپیدز The Rapids
مسافتی در حدود 1.6 کیلومتر در میان آب های متلاطم در پارک آی آتلانتیس قرار دارد که می توانید با سوار شدن بر تیوپ وارد یک رودخانه خروشان نیز بشوید.
سرزمین دلفین ها 
بخش دیگری در این مجموعه وجود دارد که به سرزمین دلفین ها معروف است و شما می توانید با این موجودات باهوش ارتباط برقرار کنید.

اسکیت سواری روی سرسره
از جمله عجیب ترین قسمت های پارک آبی آتلانتیس، اسکیت بازی روی سرسره های غول آسایش است. اجازه استفاده از این سرسره ها به هر کسی داده نمیشود و تنها در مواقع رسمی خاص، اسکیت بازان حرفه ای برای قدرت نمایی خود دست به اسکیت بازی روی سرسره های پارک آبی آتلانتیس را می زنند و بسیار پرهیجان و خطرناک است.

پارک آبی آتلانتیس دبی _ آسمان آبی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql